Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #1 Skrevet 11. desember 2010 Om eg står eller ikke kommer veldig an på sensoren også, å ikke bare meg, har eg funnet ut etter å hatt lest litt her og der på nettet.. Tror eg kommer til å klare det viss eg ikke får eg som stryker di fleste.. Håper Håper!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #3 Skrevet 11. desember 2010 Du har sikkert lest på nett (type "streng sensor strøk meg" etc) at det kommer litt an på sensoren om du står eller ikke. Tro meg, sensorene har ganske klare føringer for hvor mye som skal til for å stå og hvor mange feil av ulik grad en kan ha før en stryker. Om du står er det helt og holdent din egen fortjeneste og om du stryker er det desverre din egen innsats som legges til grunn der også. Håper du står. Tips på veien, sjekk speilet (bakspeil og sidespeil) ofte og vis tydelig at du gjør det hver gang du skal krysse veibane etc, følg fartsgrensen og aldri kjør på gult lys (heller ikke rødt, men det trenger jeg sikkert ikke skrive).
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #4 Skrevet 11. desember 2010 Hei! Jeg tok lappen for 8 år siden i Stavanger.. Jeg møtte en veldig grei sensor, han hadde dårlig tid, ville hjem å spise middag sa han så jeg slapp å lukeparkere..he he.. Men har hørt om at det er en der som er skikkelig sur..men vet ikke om han er der lengre... Uansett så vet jeg om folk som har møtt sensorer som har en dårlig dag, men det viktigste er jo at du KAN kjøre...at du ikke gjør noe særlig feil. Rett og slett. Lykke til! Hvor gammel er du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå