kathie84 Skrevet 11. desember 2010 #1 Skrevet 11. desember 2010 Hei:) lurer på om det er noen som har opplevd/oppleve det samme som meg..?? Er i dag i min 38 uke, og har 22 dager igjen til termin. Siden onsdag har jeg hatt kynnere som er mye sterkere enn tidligere, de er ikke vonde men veldig ubehagelige og ofte må jeg puste meg gjennom de. De kommer jevnlig spredt utover dagen, men i perioder er det skikkeli hyppig, og en kynner kan vare i opp til flere timer... Har i tillegg hatt noe som minner om menssmerter og, press både fremme og bak Er dette normalt?? ser bare for meg at å gå slik helt til termin kan komme til å bli veldig slitsomt :/
Hera_75 Skrevet 11. desember 2010 #2 Skrevet 11. desember 2010 Sånn har jeg det og.. kynnerne bare varer og varer, særlig hvis jeg er ute og går eller er mye i aktivitet. Da står magen som en kanonkule i evigheter. Jordmor sa at det ikke er farlig, men at jeg godt kan ta det som et tegn på å roe ned.. Smerter og press kommer og går litt her og. Lærte på førdeslforberendene kurs at det er bare bra, da går modningen gradvis og man trenger sannsynligvis ikke så lang tid på å avflate livmorhalsen i forbindelse med selve fødselen... Virker som om "alt" er normalt, og at uansett hvilke symptomer man har, er det ingen sikre tegn til nært forestående fødsel før man faktisk har ordentlige rier...
kathie84 Skrevet 11. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2010 Tusen takk for svar Kanonkule e ett kjent fenomen;) Regnet med at det ikke var farlig, kjente plutselig at jeg ikke var helt klar for at det skulle skje noe nå, vil jo vente litt til Jeg får bare slappe mer av, kan jo virke som at det er mye aktivitet fra min side som setter ting i gang
Tobarnsmor i desember Skrevet 11. desember 2010 #4 Skrevet 11. desember 2010 Kjenner igjen dette ja.Har hatt både vonde og ikkje vonde kynnarar frå måndag. Har 7 dagar til termin idag. Eg fekk beskjed av jordmor om å ta et varmt bad for å roe ned kynnarane, og kvile/sove når eg har sjansen. Det hjelpte med varmt bad, så har du badekar, prøv det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå