Gå til innhold

Billigst bleier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønt at det pågår en priskrig på bleier for tiden...

Er dette en begrenset periode?

Er det kiwi eller rema som er billigst?

gjelder det libero eller pampers?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rimi å mega har billige pampers bleier. Rimi er billigst.

Rema og kiwi har libero. Der Kiwi er billigst. Tilbudene er annonsert til ut 2010 etter det jeg vet.

Skrevet

Hei! Jeg mener Rema har ganske så gode priser på Pampers, og Libero mener jeg du fortsatt får 2pakker for prisen av 1! Jeg fant Libero nyfødtbleier (3-6kg) på Spar for kun kr 9.90 i går!

Skrevet

PÅ kiwi får du 4 pk for 47 kroner. Halve prisen av rema fordi kiwi i tillegg til å gi deg annenhver pakke gratis, også har halvert prisen. Dette gjelder str 3 til 7. Str 1 og 2 er enda billigere.:) vil du ha libero er kiwi billigst, men vil du ha pampers er rimi billigst :) pris krigen varer ut året, så det er bare å hamstre :)

Skrevet

rema 1000 har bleier til 4.90 kr pr.pk nå..men det er landlord..

Skrevet

Landlord sine bleier på Rema koster 4,90, de kom som nr 2 på den store bleietesten. Bruker de selv og er fornøyd jeg :-)

Skrevet

Tror deigbleiene er etter smak og behag. Har det til dattera min på straks 2 år og hun kan IKKE bruke de billigbleiene fra COOP. Det blir som små gelekuler på stumpen og er ikke no særlig for en liten jenterumpe! De i barnehagen liker heller ikke de COOP bleiene :/

Det er min erfaring med billigmerke :(

Skrevet

jøss, så rart- jenta mi, som også er 2 år nå, får ingen slike gelekuler som du snakker om av coop-bleiene, men hun fikk det av noen andre bleier vet jeg, husker bare ikke hvilket merke d var..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...