mariabee Skrevet 11. desember 2010 #1 Skrevet 11. desember 2010 Har en jente på 2uker, og har idag beg med brystskjold pga store sår i vortene mine. Hun har derimot kun sugd i 10-15min på et bryst til hvert måltid, har prøvd mer men vil ikke ha mer. Sovner raskt og fint i forhold til før. Hun suger mye mer effektivt med skjold på og føler derfor at hun får i seg nok mat siden hun er fornøyd. Det har hun ikke tidligere gjort og ligget veldig lenge, og har derimot villet ha bryst igjen kort tid etter jeg har lagt henne i kurven. Dette har jeg ikke opplevd nå etter bruk av brystskjold.. Hva tror dere? Nok mat?
Evigheten Skrevet 11. desember 2010 #2 Skrevet 11. desember 2010 Det virker som ho får i seg nok. Min spiste også i 10-15 minutter i begynnelsen, nå er ho 3 mnd og er nede i 5 min. Ho legger fint på seg
mariabee Skrevet 11. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2010 å det var jammen godt å høre:) for d virker som om hun virkelig suger skikkelig nå som jeg fikk skjoldene på. Vet at man helst ikke bør bruke det, men blødene sår trenger sårt en liten pause. Det viktigste er vel at hun får nok mat?
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 12. desember 2010 #4 Skrevet 12. desember 2010 JA! Jeg brukte også skjold ett par dager pga sår, vesla mi er 5 uker nå og hu har aldri vært sugeforvirret. Og om babyen din i tillegg virker mer fornøyd nå tyder jo det på at hun suger bedre med skjold. Kanskje hun ikke får til å få skikkelig tak på brystet ditt uten skjold? Hvis hun blir "urolig" igjen når du tar av skjoldene igjen ville jeg faktisk vurdert å bruke de fast - hvertfall en periode Det er godt og nødvendig for babyen å få noen timer sammenhengende rolig søvn også
Juni10 <3 og April12 <3 Skrevet 13. desember 2010 #5 Skrevet 13. desember 2010 Jenta mi har nesten aldri drukket i mer enn 5 min og bare av et bryst, men la helt fint på seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå