Gullis :) Skrevet 11. desember 2010 #1 Del Skrevet 11. desember 2010 Plutselig igår beg jeg å blö - ikke mye men et rosa törk og et rödt törk. Har bare hatt fölelsen av at ikke ting var som det skulle hele tiden..har alltid värt bekymret når jeg har värt gravid men denne gangen sa magefölelsen at det ikke var vår tur denne gangen. I morges hadde jeg smerter i ve side, blödningen hadde stoppet. Etter en tur innom legevakten ble jeg sendt til ullevål m spm om ex u. De tok en Ul, livmoren min var tom. Han kunne ikke se noe som gjorde at han mistenkte ex u. Heller ikke noe friks blödning nå, bare noe gammelt som lå igjen. Han sa at han trodde det jeg opplevde i går var hele aborten..Jeg hadde ikke smerter igår. heller ikke nå, törket litt rosa utflod etter ul. JEg har hatt hcg målinger pga en mensliknende blödning 26 nov ). Jeg sluttet på cerazette 1.nov. Aner ikke når befruktning var heller. Jeg testet ikke postivit för 3 desember. Testet meg faktisk mens jeg hadde "mensen" , da var den helt negativ. Hcgen har värt mandag denne uken 83, onsdag denne uken 138 og idag 191. Så jeg skjönner jo selv at dette er veldig lavt.... Men kan det stemme at den bittelille blödningen jeg hadde igår var alt??? At hcg bare synker nå så er aborten ferdig og jeg går inn i normal syklus igjen?? Legen sa at jeg kunne regne dette som en "sen mens" Men jeg har aldri hatt en så pitteliten mens... HVordan har dere opplevd det? Hvordan skjedde deres tidlige abort?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142664795-har-mistet-det-lille-fr%C3%B6et-dere-som-har-opplevd-dette-kan-dere-fortelle-meg-hva-som-skjer-n%C3%A5-blir-kjempeglad-for-svar-er-helt-forvirret/
me5 Skrevet 11. desember 2010 #2 Del Skrevet 11. desember 2010 heisann.... det er så ufattelig kjedelig når en får det bekreftet at det ikke blir noe.... vet det føles så urettferdig..... Jeg mistet i en MA 12+5 fosteret hadde dødt i uke 10 ca..... da jeg fikk pillene får å ¨å gang på det var det masse blødning kanskje en time... men etterpå var det lite.... kunne bare bruke truseinnlegg.... så demed tenker jeg at når du skriver at du hadde bare bitte litt blødning er nok det bare det som skulle til... men jeg håper at andre som mistet på et tidligere stadie kan være mer til hjelp med ting..... hos meg var det også sånn at når alt abortmatrialet var ute av kroppen..... gikk det ikke lenge og mensen var tilbake...-) ønsker deg masse lykke til...... klems Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142664795-har-mistet-det-lille-fr%C3%B6et-dere-som-har-opplevd-dette-kan-dere-fortelle-meg-hva-som-skjer-n%C3%A5-blir-kjempeglad-for-svar-er-helt-forvirret/#findComment-142664962
Lunapuna1985 Skrevet 11. desember 2010 #3 Del Skrevet 11. desember 2010 Heisann! Føler med deg at du er trist. Jeg har selv opplevd 2 spontanaborter, og da har jeg blødd ganske mye. Den HCG din var ufattelig lav må jeg si. Det første som slår meg er at du har hatt en kjemisk graviditet. Men jeg er ingen lege, så jeg vet ikke. Krysser fingrene for at det går bedre for deg neste gang Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142664795-har-mistet-det-lille-fr%C3%B6et-dere-som-har-opplevd-dette-kan-dere-fortelle-meg-hva-som-skjer-n%C3%A5-blir-kjempeglad-for-svar-er-helt-forvirret/#findComment-142665653
LillaGorilla♥♥ Skrevet 11. desember 2010 #4 Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg har hatt en SA, og da blødde jeg mye. Men så hadde jeg en kjemisk graviditet en stund etterpå. Da testet jeg positivt helt i starten. En uke eller så etterpå hadde jeg noe rosa på papiret, og så et par striper med bittelitt brunt i, men så ikke noe mer. Ingen smerter eller noe. Pga at jeg hadde hatt SA noen mnd før, tok jeg hcg-prøver, og som hos deg viste det først stigning, men veldig lavt, for lavt til at det kunne være en reell graviditet. Jeg kom inn til ultralyd en uke senere (en uke helt uten blødninger), og som hos deg fant man ingenting i livmoren min, utenom veldig tykk slimhinne. De fant heldigvis heller ikke noe på eggstokkene eller andre steder, så det ble konkludert med kjemisk graviditet. Det innebærer at et egg har vært befruktet, men ikke festet seg skikkelig, bare streifet innom slik at nok hormoner ble dannet til å slå ut på en test. Hvor egget ble av uten blødning vet ikke jeg, men det har vel funnet veien ut i slim ellerutflod da, eller gått til grunne og blitt absorbert av kroppen. Dagen etter ultralyden startet det med blødning, akkurat som en mens, og gynekologen på sykehuset sa at det nok var det det var. Trist at du skulle oppleve dette, sender deg noen gode tanker. Håper du lykkes neste gang! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142664795-har-mistet-det-lille-fr%C3%B6et-dere-som-har-opplevd-dette-kan-dere-fortelle-meg-hva-som-skjer-n%C3%A5-blir-kjempeglad-for-svar-er-helt-forvirret/#findComment-142665936
Gullis :) Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 12. desember 2010 Ja, Hcg verdiene mine er jo så lave at det ikke kan dreie seg om en vanlig graviditet. Lilleva: synes det hörtes ut som det kunne stemme med meg det du sier! Er nok sånn det var. Har begynt å venne meg til tanken og vet jo at mange har opplevd mye värre ting..det var jo så tidlig..Takk for svar ! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142664795-har-mistet-det-lille-fr%C3%B6et-dere-som-har-opplevd-dette-kan-dere-fortelle-meg-hva-som-skjer-n%C3%A5-blir-kjempeglad-for-svar-er-helt-forvirret/#findComment-142667026
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå