Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Fikk svar på blodprøven i går !! hcg var på 350 og det var vist bra. Får svar på den andre blodprøva i morgen. Får håpe det fortsatt er stigning da. Jeg er veldig trøtt og kvalm men det går over vel. Jeg var hos gyn i går hun tok ultralyd og slimhinna var 17 mm og det var veldig bra. Hun kunne ikke se noe ennå, det var for lite. Mange uker var du når du kunne se fosteret på ultralyd? Jeg er 4 uker. Legen var ikke helt sikker.får greie på det neste fredag 4.1 og det blir bra. Håper at du har det bra med de 2 små i maven. Du har kanskje en liten kul på maven nå spennende dette her. Klem fra m240

FATASTISK!! ;-))

Gratulerer igjen! Veldig bra HCG, og tror nok at den har dobblet seg til den andre du tok. Tror du får tvillinger du også!!! :-))

Jeg var ikke på UL før i uke 5+6. (Tror jeg det var). Da så vi to plommesekker og to bitte små foster. Kunne så vidt (litt usikkert) se hjerteaktivitet på det ene fosteret, men ingen hjerteaktivitet på det andre. En uke senere så vi hjerteaktivitet på begge to :-) Det er nok altfor tidlig å se noe når du er 4 uker.

Har du målt progesteroninnholdet i blodet?

Klem

Annonse

Annonse

Hei!!! jeg er i veldig dårlig form om dagen. Super kvalm nesten hele dagen nå.Blir verre får hvær dag nå. Klarer ikke drikke Cola heller. det går på juce da går det bra. Og er veldig sliten og trøtt. Jeg er 7+1 denne uken. Hvor lenge varer denne dårlige formen da ? jeg har vært gravid flere ganger før ,5 ganger. Og aldri vært så kvalm. Håper det går over snart Klem fra m240

Hei m240

Ut i fra det du skriver, ekstremt tretthet som ikke ligner på tidligere gravitetene så vil jeg tippe tvillinger. Du har høyere hcg verdier enn jeg hadde i samme tid. Gyn så vidt oppdaget nr 2 i første Ul hos meg, så kan hende at det to. Angående dårlig form, vil ikke skremme deg men det værer nok til du går på piller og kan hende litt til. Jeg ble litt bedre etter uke 12 og kvikknet til enda mer nå i uke 15. Men vi er ikke like så håper du slipper å ha det ille så lenge.

Lykke til videre

Hei Takk for svar Andy 69!!! hvor høy var hcg din? I dag er jeg enda dårligere form enn i går. Vært kvalm i hele dag, Har ligget på soffan for det meste.Hjelper litt når jeg spiser ....men blir kvalm etterpå. Orker nesten ikke drikke heller men prøver å få i meg noe. Har du fått noe mave enda? og kjenner du noe liv der? Går du på medisiner nå eller har du trappet ned klem fra m240

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...