Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #1 Skrevet 11. desember 2010 Jordmoren min har mistanke om at babyen ligger i seteleie. Men det er 12 dager til jeg skal dit, og jeg tenker veldig mye på dette.. Hvor kjenner dere som vet at babyen ligger i seteleie spark?
Gjest Mentha♥Høygravid♥ Skrevet 11. desember 2010 #2 Skrevet 11. desember 2010 Jeg kjenner spark nederst i magen, spesielt på høyre side. Min lille ligger med ryggen langs min venstre side og rompa godt nedi bekkenet. Mer "glidende" bevegelser fra armene kjennes på venstre side av magen. Hodet kjenner jeg innimellom dytte oppi ribbeina på venstre side. Etter det jeg har hørt fra andre er det karakteristisk med spark oppunder ribbeina når babyen ligger i hodeleie, men dette avhenger bl.a av hvor langt på vei du er. Var det til noe hjelp?
hildechristina Skrevet 11. desember 2010 #3 Skrevet 11. desember 2010 ja. spørs hvor du blir sparket.. jeg kjente også hode borre seg på plass.. å jordmor kunne kjenne det uten problemer
3små-snart4barnsmor Skrevet 29. oktober 2011 #4 Skrevet 29. oktober 2011 kjenner det på den måten at hun sparker nedover. Og armbevegelsene kjennes ut på sidene av magen. Får liksom ikke noen spark what so ever oppover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå