Metti er håpefull Skrevet 11. desember 2010 #1 Skrevet 11. desember 2010 Heisann Har kjøpt inn hostesaft .. Lure derfor på noen ting .. Er solvipec forresten . Jeg har ikkje tydelig el slim men mer som at jeg bare er våt.. Når mener dere jeg må begynne å ta det og kor mye ska eg ta ?
ikke i bruk Skrevet 11. desember 2010 #2 Skrevet 11. desember 2010 Jeg tar hostesaft fra et par dager før EL og frem til positiv EL test. Et par skjeer om dagen. Morgen/kveld f.eks. Men jeg har hørt at det er unødvendig da effekten er kortvarig, og man trenger kun ta en slurk rett før samleie. Men men. jeg safer og tar det i et par dager. Men man skal ikke ta det etter EL, da det vil gjøre det vanskelig for egget å feste seg.
lindynatt Skrevet 11. desember 2010 #3 Skrevet 11. desember 2010 Hostesaft er et norskt fenomen, en myte. Hvis det gjør noe med slimet, det gjør da også noe med slimet INNE I livmoren, og det skal ha en viss tykkelse for å kunne ta i mot et befruktet egg. Så bare dropp hostesaften, det hjelper null og blir f.eks ikke brukt hos de som prøver her i Tyskland
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå