Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 11. desember 2010 #1 Skrevet 11. desember 2010 Eg fikk brev i posten for noen uker siden at me skal ha samtale med haugesund sykehus 28.04.11... tar de alltid så lang tid? ka gjør dere i vente perioden? hvor lang tid tar de fra samtale til start? får man resept med en gang me komme til legen? når får me nærmere beskjed? fikk berre dato å at me sko få nærmere beskjed:/ eg har aldri vert me på dette før:S mye spørsmål som surrer i hode nå Godt me pusser opp huse så har eg litt å tenke på. men de holder ikke når eg er så spent. noen som vil forklare nærmere kos de virke? vil helst at den dagen sko vert i går:P
LilleweeMe+oktoberbarnet Skrevet 18. desember 2010 #2 Skrevet 18. desember 2010 det er slik det er desverre! gikk til hausken i mellomtiden vi! og to dager før jeg skulle til haugesund, testa jeg positivt! hadde et forsøk hos hausken ( insiminering) er så gla og lettet! kom aldri dit da, men de skal være greie der. orket bare ikke mer venting vi. mnd på mnd uten en real sjanse. hvordan er din historie da? prøvd lenge? vet akkurat hvordan det er å ville d sku vært igår!!Ønsker dere lykke til videre. krysser det vi har, unntatt bena
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 18. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2010 Lurte litt på Hausken:) var fint der itte nettsiden deres og gå ut i fra:) men dyrt:) min historie ja... i 4år har eg hatt problemer med cyster som sprekker i hytt og pine:/ i januar 2010 fikk eg vite eg har pcos å har hatt 1 enkel pergo kur og 4 doble men alt gikk i vasken:( siste gangen virket ikke EL sprøyten på meg en gang, fikk ikke el av den:( giftet oss i sommer:) Eg er 21år å fikk egentlig beskjed om å vente til eg er 22år for å søke om ivf fordi offentlige sykehus har regel på 22år og opp. men eg klarte å smiske meg inn i april:) synes forsatt de er lenge:) hehe krysser de vi har, unntatt bena:) likte den:)
LilleweeMe+oktoberbarnet Skrevet 19. desember 2010 #4 Skrevet 19. desember 2010 ja det er litt dyrt. bruker du metformin? mange anbefaler det for pcos. har d jeg og, men ingen cyster. har du vært så lenge i systemet? 4år? og så må du vente flere mnd etter d? er det gyn som har satt igang pergo osv da? antar d. synes du burde kommet rett inn jeg. godt du fikk kommet til ihvertfall. tross din "unge alder. ha! d har vel ingenting å si, tankene svirrer like mye og mørkelegger tildels dager grunnet dette uansett alder! systemet er litt rart. dere har nå hatt en flott opplevelse da, gratulerer med giftemål du kan jo ringe sykehuset og si til de at du kan stille på kort varsel i tilfelle noen avlyser? for d skjer endel masse lykke til. kan nesten føle hvordan dere har d. juleklem
LilleweeMe+oktoberbarnet Skrevet 19. desember 2010 #5 Skrevet 19. desember 2010 ville nevne ang insiminering hos hausken med alle kontroller, ul, medisiner og forsøket, ble d ca 10.000 så vet du d
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 21. desember 2010 nei vett ikke va de er en gang:D eg e 49kg å 1,69høy så er undervektig. så sko vist ikke ta noe:S alderen burde ikke ha hatt noe å si men di må el ha regler på alt. eg kan jo ikke for at eg vil ha små troll itte eg e blitt lovlig, har hus å mann. hehe de e for dumt. de kan eg jo:) smarte du:) ringe di i måren eg:D Jule klem sendes med håp om et nyrk:D
LilleweeMe+oktoberbarnet Skrevet 22. desember 2010 #7 Skrevet 22. desember 2010 nei da er det mulig du ikke trenger metformin nei. var hos hausken igår jeg og på ul viste ingen tegn til liv. så har tatt tabletter for å få ut restene. fått satt meg i kø igjen på sykehuset så blir vel inn der i mulig mars, håper før men de visste ikke.
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 22. desember 2010 Forfatter #8 Skrevet 22. desember 2010 sykehuse i haugesund? du har vel vert inne hos di før så komme vel lett til. glemte helt å ringe sykehuse i dag:S hatt så mye å gjør på jobb.
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 22. desember 2010 Forfatter #9 Skrevet 22. desember 2010 må være tungt å miste når du har prøvd så lenge:( du vett i de minste at de går an:) me får krysse alt me har utenom beina:P for neste forsøk:)
LilleweeMe+oktoberbarnet Skrevet 23. desember 2010 #10 Skrevet 23. desember 2010 hehe ja det er et moro uttrykk smile nå. har ikke vært på sykehuset. legen nektet å henvise meg før et år, og jeg skjønte det var noe "galt, så gikk til hausken i august. etter 8mnd. der fant han insulinresistens og pcos så begynte på metformin da. var til en aih nå i november som var vellykket frem til for noen dager siden. så vet det kan gå igjen. sykehuset skulle jeg gå til for 14dg siden, men avbestilte fordi pos test, meen døra var åpen om det skulle gå galt sa de. hadde da venta i 5mnd på å komme til. ringte etter MA en men da kunne eg få time i slutten av mars. javel. åpen dør. skulle prøve å få meg inn før siden jeg allerede hadde stått der på vent... men de visste ikke. kunne ikke love noe.. god jul tenkte jeg inni meg. men det skal gå fint til slutt. for deg. for meg. sant vel masse god jul til deg fra meg.
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 23. desember 2010 Forfatter #11 Skrevet 23. desember 2010 Den dagen me holder våre små da kan me smile:) ventingene må være vert noe:) Håper me kan følge verandre i denne tiden:) kanskje me e heldige å PLUTSELIG blir store å runde til våren:) hehe:) God jul til deg og:)
LilleweeMe+oktoberbarnet Skrevet 25. desember 2010 #12 Skrevet 25. desember 2010 ja det er snart vår tur går nok mulig en tur til hausken først jeg om jeg må vente endel måneder igjen. vil bare hoppe i det med en gang igjen. dagen igår var ihvertfall kjempekos håpe d samme hos deg masse god jul!
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 25. desember 2010 Forfatter #13 Skrevet 25. desember 2010 ja va kjempe kos me litt julefeiring:) lyst å gå til Hausken eg og nå men har ikke råd til de nå:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå