Puppemamma Skrevet 11. desember 2010 #1 Skrevet 11. desember 2010 Høyst ubehagelig å bli strippet! Om det er så vondt å bli tøyd litt neddi der hvordan blir det da å få ut en unge :S Håper det er godt for noe denne strippinga hvertfall =)
Margarita -- Skrevet 11. desember 2010 #2 Skrevet 11. desember 2010 Huff, tok det lang tid? Hva gjorde hun?? Skal det på tirsdag, GRUER meg! Var du moden og alt eller? Får håpe det har god effekt da:)
Puppemamma Skrevet 11. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2010 Du trenger vel forsåvidt ikke å grue deg altså - går jo veldig fort over akkurat det hu driver med Men hu tok en el to fingre inn så langt hu kunne og rota litt rundt oppi der - ganske ubehagelig. Også når a strippa så gjorde det dritvondt - skikkkelig sterke menssmerter syns jeg - egentlig litt sånn du kan tenke deg det gjør vondt hvis noen roter oppi der når du har skikkelig menssmerter liksom. Var ikke mer moden enn at hu fikk en finger oppi åpningen for så å tøye. Så nå får vi se! Har skikkkelige menssmerter nå hvertfall - både i ryggen og i magen. Kanskje kroppen superreagerer MEn det skal sies at jeg fikk litt mer angst for fødsel nå - men da blir det jo litt mer mening i det kanskje..
2tettebabyer Skrevet 11. desember 2010 #5 Skrevet 11. desember 2010 ja, det er knallvondt... legen måtte bare gi seg med meg for jeg orket ikke mer.... du har så vondt andre steder under fødselen at du ikke merker så mye der nede.... :-) blir vondt på en helt annen måte...
2tettebabyer Skrevet 11. desember 2010 #6 Skrevet 11. desember 2010 ps: jeg ble strippet tors, og riene startet fredag kveld... lykke til :-)
Puppemamma Skrevet 11. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 11. desember 2010 åh - det var en lettelse å høre at fødselvondten er litt annerledes! for vet ikke helt hvor lenge jeg hadde orka sånn der type vondt selv om jeg regner med at det blir vondt nok uansett får håpe det har samme effekt på meg som på deg:) Hatt skikkelig mensenvondt og har ikke gitt seg enda - pluss en del sammentrekninger av noe slag - men vet ikke om det er kynnere eller rier jeg altså.... finner det vel ut hvis det er rier for da blir det vel bare værre og værre?!
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 11. desember 2010 #8 Skrevet 11. desember 2010 Da blir det værre ja Den der strippinga er grusom, men syns ikke riene var så vonde som strippinga faktisk. Lykke til!
Margarita -- Skrevet 11. desember 2010 #9 Skrevet 11. desember 2010 Ååå, så spennende!!! Hold oss oppdatert!! Da skal jeg prøve å holde ut når hun gjør det, men alt er jo vondt oppi der nå, sex er blitt uaktuelt for å si det sånn...
Lillemy89 Skrevet 11. desember 2010 #10 Skrevet 11. desember 2010 når jordmor stripper dere, er det livmormunnen hun tøyer så mye hun kan ? eller ?
Puppemamma Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #11 Skrevet 12. desember 2010 ja. livmormunnen ja. ikke skjedd noe her enda, men hadde syke menssmerter i går - har også noe mensmurring i dag. håpe håpe håpe
2tettebabyer Skrevet 12. desember 2010 #12 Skrevet 12. desember 2010 lykke til .-) jeg hadde mensensmerter i et døgn etter stripping før maseriene startet og etterhvert gikk over i ekte rier i løpet av ca 12 timer :-)
BabyLykke<3 Overtid deluxe!!!! Skrevet 12. desember 2010 #13 Skrevet 12. desember 2010 Lykke til, Amazing, håper vi føder i dag begge to ;-)
Jomfruen76 Skrevet 12. desember 2010 #14 Skrevet 12. desember 2010 Går utfra at man bestemmer selv om man vil bli strippet eller ei?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå