mariabee Skrevet 11. desember 2010 #1 Skrevet 11. desember 2010 Idag måtte jeg rett å slett gå til innkjøp av brystskjold. Den ene brystvorten har fått en stor sprekk i seg, som væsker litt innimellom. Dette gjør selvfølgelig veeldig vondt å amme i fra og tårene spretter når det er tid for mat. Jeg har derfor kjøpt brystskjold fra Avent i dag. Noen som har erfaring m disse? Der stod ingen bruksanvisning på pakken og er litt underende til hvordan d skal brukes riktig?? Jeg har prøvd en gang, fuktet skjoldet litt og satte det på, dro litt i "vingene" på sidene så det festet seg bedre. Brystvorten kom ikke helt opp i toppen til hullet, men jenten min sugde godt og kunne se at der var melk i brystskjoldet etterpå.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #2 Skrevet 14. desember 2010 Jeg brukte det litt i starten med forrige mann fordi han ikke klarte å suge skikkelig uten. Brystvorta var langt fra toppen til hullet da. Da denne toppen var mye større en min brystvorte klarte babyen å suge. Hvis det er melk i brystskjoldet etterpå og du ser/hører at jenta di svelger, så gjør du det nok riktig. Du merker vel også om utdrivinga settes igang og om brystet "tømmes"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå