mamseeeen Skrevet 11. desember 2010 #1 Skrevet 11. desember 2010 Skrev for noen dager siden at jeg var så svimmel og kvalm. Kontaktet føden og har da siden blitt fulgt opp 2hver dag. Har alle symptomer på svangerskapsforgiftning. Hodepine bak øyet, kvalme, svimmel, vondt øverst i magen, protein, eggehvite, blodspor i urinen. Men blodtrykket er normalt, så derfor er alt satt på vent. Skal på ny kontroll i morgen og så på kontroll + ul tirsdag. Er nå i uke 30+4. Hvor lenge kan man gå slik, kan det gå over? Føler jeg ikke får svar på alle spørsmål på føden. Vil ikke føde lillegutt nå, alt for tidlig :/ Hadde i 2004 akutt av.forgiftning, men det var i uke 38. Ble da satt i gang. Den gangen vistes det heller ikke på blodtrykket.
urmoderen *mamma* Skrevet 11. desember 2010 #2 Skrevet 11. desember 2010 Har ikke hørt om at det kan "gå over", dessverre. Men, er den "mild" så kan man gå med den i flere uker.. Nå får du jo ekstra oppfølging, og du vil vel også etterhvert få lungemodningssprøyter, hvis de ser at verdiene dine blir dårligere. Du og barnet blir tatt godt vare på, tenker jeg! Hver dag lillegutt er i magen er en dag med modning for han, og snart 31 uker ikke så "hakkende galt" mht fødsel, sjansene er gode for at han vil klare seg helt fint, selv om han må få litt ekstra hjelp i begynnelsen. Lykke til! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå