Gå til innhold

Hormonell sier du??

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt da jeg var på vei hjem fra julebord så jeg et nydelig rådyr ved veien rett ved der vi bor, men det så så stresset ut og fant tilsynelatende ikke noen vei bort (det er en lite traffikert vei, så det var ikke noe farlig sånn sett), og jeg syntes så synd på det at jeg begynte å gråte..... Blir godt når hormonene begynner å roe seg ja.. Hehe. Bare 8 dager til termin nå, og jeg GLEDER meg til å få hilse på vesla! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, kjenner meg igjen der ja.. Så selv tre nyyydelige rådyr på vei til jobb for en liten stund siden, og da greide ikke jeg heller holde tilbake tårene!! :)

Heldig som bare har 8 dager igjen til termin du, ikke lenge igjen da! Masse lykke til :):)

Skrevet

Åhh, godt det ikke bare er meg som griner av alt:p Satt og sippa i dag tidlig da jeg skulle klippe tåneglene! Følte meg ubrukelig som ikke nådde ned skikkelig.. Stakkars sambo som ikke klarte å roe meg så ikke annen råd enn å lage noen skiver til meg:) Ble litt bedre da:)

Skrevet

Begynte å grine i går når Marion Ravn sang på x faktor finalen.. Typisk når man har besøk, og det ikke er bare meg og samboeren..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...