fox`y Skrevet 11. desember 2010 #1 Skrevet 11. desember 2010 Jeg er en litt stressa person av meg, klarer liksom ikke å roe ned. i går stresset jeg mye, å d endte i store smerter i mage,rygg og nedpress. babyen har vært veldig rolig å. blir litt redd jeg. jeg er veldig sliten pga lave jernlagre,laft stoffskifte,lav bloprosent og lavt blodtrykk, alt er da så rart denne gangen. med de 2 andre hadde jeg bekkenløsning kunn å stoffskifte da,men jeg hadde masse energi. noen andre som har d sånn???blir jo redd for babyen i magen å.
kokosyklus Skrevet 11. desember 2010 #2 Skrevet 11. desember 2010 Jeg er helt utslitt. Jobber 90% på sykehjem og er ikek flink til å skjerme meg for de tyngste oppgavene. Luktene må jeg holde meg unna:) Merket det samme som deg i går, smerter og nedpress for første gang. Tror det er et tegn på at man bør ta det med ro. Jeg er bare i uke 13 og synes det var vel tidlig å oppleve dette. Forsøk å slappe av så godt det gårmed to små i hus. Minimer julestria så godt du kan. Selv aner jeg egentlig ikke hvordan jeg sakl få handlet julegaver i år. Jeg jobber hver dag frem til julaften. I helegenf aller jeg elt sammen etter full uke på jobb og klarer ikke gjøre noe som helst. Så fint at jeg nviterte til julaften her i år. det går som det går i år:) Sånn er det når man er gravid, så får jeg ta igjen det tapte neste år! Håper du har noen rundt deg som kan hjelpe deg litt ? Knaskje du tør be om hjelp denne gangen, så du slipper å stresse ? Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå