sillyfilly og Olivia Skrevet 11. desember 2010 #1 Skrevet 11. desember 2010 Har hørt om babyer som blir lei av grøt og det kan jeg jo skjønne når de får samme smak 2-3 ganger om dagen dag ut og dag inn. Men brødskiver kan man jo variere med pålegg og få en annen smak. Jenta mi på 10 mnd har plutselig utav det blå blitt lei av brødskiver. Hun har tidligere elsket brødskiver. Jeg har også gitt ho masse forskjellig pålegg, Men nå er det bare grøt som gjelder. Føler vi har gått tilbake i tid Og melk og smoothie. Jaja. Det er i grunn ikke noe å gjøre for man kan jo ikke tvinge mat i denne ungen. Staeste ungen jeg kjenner. (lik på mamma'n sin? Neeei... ) Vil egentlig ingenting med dette innlegget annet enn å lufte litt tanker. Så takk for luften.
EgG Skrevet 12. desember 2010 #2 Skrevet 12. desember 2010 Kanskje det er tenner på gang og dermed vondt å tygge?
EgG Skrevet 12. desember 2010 #3 Skrevet 12. desember 2010 Kanskje det er tenner på gang og dermed vondt å tygge?
sillyfilly og Olivia Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2010 Det har kommet ut to tenner oppe. Det ser ikke ut som det kommer noen flere. Og når tennene er brutt frem er det vel ikke så vondt lengre? Jaja. Nå går det ihvertfall i grøt og det er greit. Så lenge hun får i seg noe mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå