Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #1 Skrevet 11. desember 2010 noen som kan hjelpe meg å velge farge i gangen?? tak og lister er hvite (eller skal være det) og har lyst å bryte litt med en annen lys farge, men er så dårlig på å velge ut farger... noen som kan gi et hint om hva som kan bli fint?? er grei størrelse på gangen med stort garderobeskap i samme farge som veggene..
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #2 Skrevet 11. desember 2010 Hehe, du må være rimelig desperat som spør om noe sånt her inne:) Det er jo ingen her som kan svare fornuftig på det uten å ha sett gangen. Hva med en mild gråfarge, ville det passet?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #3 Skrevet 11. desember 2010 Lady "Delikat" er en rolig gråfarge som jeg ser for meg blir fin i en gang.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #4 Skrevet 11. desember 2010 Jeg har nettopp malt gangen vår i fargen Chi, det er en kjempefin og veldig ren hvitfarge. Jeg har brutt fargen ved å male dørkarmer noen nyanser mørkere i en farge som heter Hvit poesi. Jeg er ihvertfall kjempefornøyd!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #5 Skrevet 11. desember 2010 Vi har en som heter vanilje på veggene, nyyydelig )) Og vi har hvite dører og lister også )
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #6 Skrevet 11. desember 2010 Hei Jeg anbefaler å male gangen grønn. Vi har en dus deilig grønn farge. Og grønt er en perfekt farge for gangen, en farge som betyr håp og er velkommende. Betyr mer men husker ikke helt hva. Jeg leste dette etter vi hadde malt gangen vår, og ble veldig glad for det. Nå tok vi utgangspunktet i grønnfargen fra en nydelig tapet. Vi har tapet på en vegg i gangen. Gjør seg mye da vi har en lang smal gang og i den ene smale enden har vi tapet på veggen (rett med inngangsdøren) Uansett så er det ikke alltid like lett. Men gå for den fargen du faller for. Gå i en malerbutikk og få med deg et fargekart eller ta med fargeprøver i den nyansen du liker. Jeg kan like noe helt annet enn hva du liker... Jeg er i bunn og grunn veldig glad i grønt. Men har kun grønt i gangen. Lykke til :-) Og vi har også hvite lister og dører. Elegante lister og dører. Som setter sitt preg i boligen vår som er fra slutten av 1800 tallet.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #7 Skrevet 11. desember 2010 Vi har malt med Lys Toscana i gangen vår. Det er en lun og litt karamellaktig kremfarge. Pen til hvite lister og til all slags treverk.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #8 Skrevet 11. desember 2010 tusen takk for svar =) er litt fargeblind når det kommer til hva som passer så kjekt å høre hva andre har på veggene...får litt tips til hvilke farger jeg kan se på da.. ha en god dag videre jenter =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå