Gå til innhold

Jeg har en 2åring,en 1åring og en på 5 uker!nå må jeg bare få det ut: JEG ER SLIITEN!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når i all verden skal jeg få sove igjen? og hvorfor får alle rundt meg barn som sover hele natten? Mine 3 har alle sammen vært mye våkne om natten. Nå sover endelig de to største godt, men min nyfødte har snudd døgnet og våkner skikkelig til i 23 tiden og holder det gående til ca 04, hver natt, og de to andre våkner kl 6-7, dvs ca 2 timer søvn på meg, hver natt i snart 6 uker.GJESP.... Jeg vet ikke hvor jeg skal hente energi ifra for å holde ut på dagtid. Jeg har konstant dårlig samvittighet fordi jeg ikke får nok tid med hver enkelt.jeg vil jo egentlig bare sove.

Nå gleder jeg meg som en unge til mannen har juleferie og vi kan bytte på våkennettene litt.

det er jammen tøft å være småbarnsmor:)

((men herregud å herlig også)

sukk fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Også så tette som alle ungene var. Jeg kan skjønne at du er sliten stakkars. Et godt råd fra meg, la besteforeldre eller lignende ta babyen en natt så du kan få sovet ordentlig godt. Det hjelper noe utrolig!!!

Skrevet

Kjære deg, det hørtes utrolig slitsomt og uholdbart ut! Er det ingen som kan hjelpe deg med babyen en natt? Evt. ta de to største en dag så du får sovet ut? Besteforeldre/tanter/onkler/venninner? Eller pappaen, jobber han HVER dag?

Lykke til!

Skrevet

Ingen i barnehage slik at du kan få sovet på dagen?

Det går jo ikke, ingen som kan sove bare to timer i døgnet.

Da må du faktisk gå å legge deg med babyen (eller uten) når mannen kommer hjem fra jobb. Søvn må du ha, ellers blir du innlagt:)

Skrevet

Det va jammen ei tett rekke, du må få avlastning for du ende på avlastning! Må jo gå an å sende de to elste i barnehage/dagmamma/låne de bort til besteforeldre ett par dager i uka så du får mer overskudd til de når de er hjemme med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...