Gå til innhold

Vondt i halebeinet og korsrygg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

I det siste har jeg hatt utrolig vondt i halebeinet. det vondeste er å sitte og da å få reist seg.. men gjør egentlig vondt hele tiden nedi mot halebeinet.. Noen som har dette og kan fortelle litt?

Er 26+5 <3

har vel sånn ellers i svangerskapet vært plaget meg mye strekksmerter og "mensmurringer" i mage og korsrygg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være bekkenløsning? Jeg har hatt det med slike symptomer, pluss strålesmerter ned i venstre bein....

Skrevet

hadde veldig vondt i halebeinet fra uke 5 til uke 11ca.(er nå i uke 17) så er det blitt litt bedre. men, fortsatt vondt. akkurat som du beskriver vondest å få reist seg.... ikke sitt for lenge på hardt underlag, sitt på en pute f.eks, blir det ikke bedre og gjør kjempevondt og du er nødt til å sitte mye: kjøp en sittering(p.f.eks medicus plesner). Gynekologen min mener at det ikke er bekkenløsning hos meg. Etter hva jeg har lest meg til så er det livmoren som presser på halebeinet!?

Skrevet

har også noen venninder som bare har hatt det og ikke bekkenløsning, så vi får krysse fingerene for at det bare er vondt halebein og ikke bekkenløsning.... leste også et annet sted at best å ligge på sidene hvis du kan unnvære det, ikke sitt mer enn du abolutt må, og da på pute:)

Skrevet

mente unnvære å sitte for mye. gudameg tett i pappen om dagen;) må være hormonene....tjihi

Skrevet

25+6 i dag...og mye vondt i ryggen....jaja,he=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...