Gå til innhold

tvillinger??

Sussa jan 2016<3

Anbefalte innlegg

Visste at eg va gravid før graviditets testen blei positiv, og har en voksende følelse på at dette e 2 stk, og det som e litt "skummelt" e at jenta vår på 5, sa til pappaen sin at vi skulle ha to babyer, en gutt og en jente... uten at vi hadde sagt til henne at vi va gravide....

Ho e overbevist at det e tvillinger, og det e flere som mene det samme... E forferdelig spent i forhold til ul, men føle at eg har mye større livmor enn det som termin kalkulatoren sier. Den sei at eg e i min 5 uke, og at livmoren ikkje kan kjennes"sees" ennå, og det e normalt å føle seg oppblåst. men detta e ikkje bare oppblåsthet....

Noen andre her inne som har hatt det likens???

No har eg 2 barn fra før jenta på 5 og en gutt som akkurat blei 3 ..... så det e ikkje første graviditet liksom...:)

Takker på forhånd .....;)

Fortsetter under...

he he he ja, ikkje sant...

Mamma ringte meg i går, det første ho sa da eg svarte va, skal du ha tvillinger???? Eg blei heilt sjokka, tenkte kor e det ho har det fra??? Ho sa at ho hadde tenkt at no e ho snart bestemor til 5,(broren min og dama skal ha en til i mai de åsså;)) men ho klarte ikkje å tenke 5 men 6 hele tida, og broren min og dama har vært på ul, og de får bare en..!!!!

Detta blei bare meir å meir spennanes... he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...