Evigheten Skrevet 10. desember 2010 #1 Skrevet 10. desember 2010 Mini fikk et hvitt belegg på tunga og leppene for et par uker sia. Vi ble fortalt at det ville gå over av seg selv, og siden ho ikke har vært plaga av det har vi ikke gjort noe med det. Eller, vi har smurt farris på, men det har ikke hjulpet noe. Synes bare det har blitt mer og mer.. Ho har krangla litt med amminga de siste kveldene, og har derfor fått flaske et par kvelder. Men i kveld tok det helt av! Ho sovna 19.30, men våkna etter en halvtime. Hylte og skrek og INGENTING hjalp. Nekta pupp, nekta flaske (aldri nekta flaske før...) og nekta smokk. Bare hylskrek ut av en annen verden hvis noen av disse nærma seg. Etter tre og en halv time med hyling sovna ho endelig i bæresjalet, stakkaren. Kan det være at ho har fått vondt i munnen av det hvite greiene? Vi vurderte å dra på legevakta, men nå skal vi se det an til i morra. Bør vi dra på legevakta uansett om ho virker bra i morra tidlig? Noen som har opplevd det samme? Hjeeelp...
sillyfilly og Olivia Skrevet 11. desember 2010 #2 Skrevet 11. desember 2010 Nei det skal ikke være vondt..Men det kan irritere babyen ved amming. Det hvite belegget i munnen er sopp og kan smitte over på dine brystvorter ved amming og DET er vondt, så jeg synes uansett du burde ta en tur til legen og få Mycostatin å smøre på i munnen.
Evigheten Skrevet 11. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2010 Takk for svar. Amminga har gått bra i dag, men det er en kamp å få i ho nok mat om kvelden. Mycostatin, må jeg få det på resept?
cadence Skrevet 11. desember 2010 #4 Skrevet 11. desember 2010 Mycostatin er reseptbelagt ja. Og det kan være greit at du begynner behandling av brystene dine også, slik at dere ikke smitter hverandre... at hun blir bra, men da har du blitt smittet etc. Like greit å ta "full pakke" når man først må begynne, ellers kan det bli langvarig, og vondt.
Evigheten Skrevet 11. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2010 Æsj, ja jeg tror jeg har blitt smitta. Det gjør ikke vondt ennå, men brystvortene er faretruende røde :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå