to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 10. desember 2010 #1 Skrevet 10. desember 2010 Vanskelig det her. Etter at vi startet prøvingen har hele 4 av mine svigerinner blitt gravide. Gleder meg veldig på deres vegne, men må jo bare innrømme at jeg er utrolig misunnelig. Nå har vi jo to barn fra før, så skal jo ikke klage, men blir litt deprimert alikevel Over i 9 pp nå
jplussj Skrevet 10. desember 2010 #2 Skrevet 10. desember 2010 Har det på samme måte, men jeg har ikke barn fra før...
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 10. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2010 Vi får krysse fingre og tær på at det snart er vår tur. Må vel klaffe for oss også etterhvert. Har dere prøvd lenge?
drømmehjerte Skrevet 10. desember 2010 #4 Skrevet 10. desember 2010 Samme her! Alle mine nærmeste venninner har fått barn/er gravid. Som deg gleder jeg meg selvfølgelig på deres vegne, men det stikker godt siden jeg ikke har barn fra før og ønsker meg virkelig en liten en :`(
jplussj Skrevet 10. desember 2010 #5 Skrevet 10. desember 2010 Prøvd siden mars, men kun 3 pergo kurer, fordi det brukes annehver mnd.. Kunne du ha lest innlegget mitt lengre nede, kanskje du har noe svar til meg el erfaring..
Metti er håpefull Skrevet 10. desember 2010 #7 Skrevet 10. desember 2010 Samme her .... Kryr av babyer og gravide i vennegjengen og jeg klarer ikke bli gravid !! enda hvertfall . Har måttet distansere meg fra ei vennina som e gravid. Det er veldig leit men blir lei meg når eg e me hu
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 10. desember 2010 Forfatter #8 Skrevet 10. desember 2010 Er ikke lett det her nei...
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 10. desember 2010 Forfatter #9 Skrevet 10. desember 2010 Leste innlegget ditt. Har ingen lignende erfaringer dessverre, men det kan jo rett og slett være en festeblødning. Kunne jo passe i forhold til når du hadde el. Får håpe på det da;-)
Metti er håpefull Skrevet 11. desember 2010 #10 Skrevet 11. desember 2010 Har dere noen tips ... Jeg blir så deppa og motløs av denne prøvingen... Eller ikke direkte deppa men jeg vil så gjerne
Mammen ved dammen Skrevet 11. desember 2010 #11 Skrevet 11. desember 2010 Det er jo ikke umulig at disse gravide også har hatt en lengre periode i forkant av graviditeten hvor de har følt at alle andre er gravide men ikke dem?
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 11. desember 2010 Forfatter #12 Skrevet 11. desember 2010 sant nok:-) Det er uansett vel fortjent om man har prøvd lenge eller om det klaffer tidlig
*Miss Flua* Skrevet 13. desember 2010 #13 Skrevet 13. desember 2010 Jeg føler det og sånn. ikke prøvd sååå lenge, men føler allikevel at det burde klaffet. Ei venninne sa til meg idag at ho er gravid, ble det på 1. forsøk. Er kjempe glad på hennes vegne, samtidig som jeg blir lei meg siden jeg også ønsker å bli gravid. Ho har barn fra før, og jeg har ikke. Vi snakket sammen igår før hun hadde tatt den positive testen, og da sa ho at hadde ho vært meg, ville ho vært nervøs siden vi ikke har barn fra før..og ikke vet om vi kan bli gravide. Håper bare ho ikke kommer til å "gni inn" at ho er gravid og ikke jeg...da orker ikke jeg å ha noe kontakt før det klaffer her ihvertfall, da blir jeg jo bare stressa....
zassy☆ Skrevet 13. desember 2010 #14 Skrevet 13. desember 2010 Uff så unødvendig av venninna di å si det da Msflua..tror alle er litt smånervøse når de skal prøve på første barn, for man vet jo som sagt ikke. Unødvendig å stresse deg mere iallefall! Vet hun at du også prøver da eller? Får håpe det klaffer raskt for deg så får dere heller den gleden at dere venter sammen Lykke til!
økln Skrevet 13. desember 2010 #15 Skrevet 13. desember 2010 prøvd vitex? Vet ikke om det er grunnen, men jeg ble gravid med en gang jeg begynte på det. Riktignok hadde vi bare en 1 pp før det da... Hadde en SA, begynte på nytt med Vitex. Og ble gravid igjen på første forsøk Lykke til
*Miss Flua* Skrevet 13. desember 2010 #16 Skrevet 13. desember 2010 Ja tanken har jo vært der før at det kan jo hende det ikke går..og når ho begynte å prate om det igår så blussa den tanken opp igjen. Ja ho vet jeg er prøver, og vi har snakket om at vi håper vi kommer til å gå gravide sammen! Så jeg krysser fingrene for at det skjer snart,hadde vært koslig å gå sammen med ho Lykke til, til deg også zassy Og alle dere andre også selvfølgelig :)
Metti er håpefull Skrevet 13. desember 2010 #17 Skrevet 13. desember 2010 Ja eg og har ei vennine som e gravid nå.. Syns det e ganske hardt og eg må distansere meg fra hu.. Klare ikkje å være super nær vennine akkurat nå. DEt er rett og slettt for tungt.
*Miss Flua* Skrevet 13. desember 2010 #18 Skrevet 13. desember 2010 Jeg skjønner deg godt, Metti! Og for de vil det være så naturlig å prate om graviditeten, mens for oss er det kanskje ikke det vi trenger å høre mest om...Det blir bare en påminnelse om hva vi prøver på, men ikke får til (enda.....
Esperanza84 - gravid! Skrevet 13. desember 2010 #19 Skrevet 13. desember 2010 Er i min 10pp og føler ALLE rundt meg er gravide, og ble det på FØRSTE forsøk...og her skjer det fint lite... Har klart å vert ganske optimistisk i det siste inntil jeg fant ut at svigerinna mi skal ha nr.2. Det er jo kjempehyggelig det, men vi har jo ikke fått begynt på nr. 1 en gang:/ Har så lyst...og blir så skuffa og lei hver gang tanta kommer... Skal teste etter el denne måneden for å se om den i det hele tatt er tilstedeværende og så har jeg bestilt time hos legen...føler kroppen min er helt på tur etter at jeg slutta på pillene... Men...nok syting fra meg! Vi får satse på at DENNE måneden blir DEN måneden...for oss ALLE! Hold ut, vi skal nok få det til! Tvi tvi!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå