Gå til innhold

Merkelig følelse nedentil..kjennes ut som jeg må tisse hele tiden, men det kommer ingenting ut!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og når jeg først må skikkelig tisse, får jeg et slags press i blæra. det er ikke vondt , ikke ubehagelig, men bare rart.

Hva kan dette være?

Skrevet

Uff, nei det fr jeg da inderlig ikke tro..bruker p-piller.

Skrevet

Høres ut som du har en begynnende urinveisinfeksjon. Sånn pleier det å starte hos meg også, og det kan bli veldig smertefullt etter hvert.

Skrevet

UVI. Sørg for å drikke masse så du faktisk har noe å tisse. Drikk tranebær- og appelsinjuice og masse vann. Da er det litt mindre smertefullt. Blir det heftigere, vondere og/eller du får feber må du til legen og få antibiotika, ta med urinprøve.

Skrevet

Jeg har tranbærkaplser. Vil det gjøre noen nytte?

Og evt hvor fort vil det funke?

Skrevet

Høres ut som urinveisinfeksjon. Prøv med tranebær og drikk masse vann, gjerne oppkokt og avkjølt (men ikke kaldt).

Skrevet

Ja, de tranebærkapslene vil hjelpe. Jeg sier som de over, drikk mye! (og gjerne appelsinjuice! bakteriene liker ikke det syrlige).

Drikker du mye, så "tisser du ut" bakteriene.... :)

Og, ha varme ullsokker på! Det er viktig at du ikke fryser!

Skrevet

Uff, vil ikke ha UVI!!!

Skal på en viktig middag i morgen kveld, med viktige kunder og jeg kan jo ikke sitte der med urinveisinfeksjon :-(

På esken til kapselene står det at jeg kan ta 2 tabletter 1-4 ganger pr dag. Nå har jeg tatt 2, kan jeg ta to til før jeg legger meg da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...