Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #1 Skrevet 10. desember 2010 Og når jeg først må skikkelig tisse, får jeg et slags press i blæra. det er ikke vondt , ikke ubehagelig, men bare rart. Hva kan dette være?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #3 Skrevet 10. desember 2010 Uff, nei det fr jeg da inderlig ikke tro..bruker p-piller.
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 10. desember 2010 #4 Skrevet 10. desember 2010 Høres ut som du har en begynnende urinveisinfeksjon. Sånn pleier det å starte hos meg også, og det kan bli veldig smertefullt etter hvert.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #5 Skrevet 10. desember 2010 UVI. Sørg for å drikke masse så du faktisk har noe å tisse. Drikk tranebær- og appelsinjuice og masse vann. Da er det litt mindre smertefullt. Blir det heftigere, vondere og/eller du får feber må du til legen og få antibiotika, ta med urinprøve.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #6 Skrevet 10. desember 2010 Jeg har tranbærkaplser. Vil det gjøre noen nytte? Og evt hvor fort vil det funke?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #8 Skrevet 10. desember 2010 Høres ut som urinveisinfeksjon. Prøv med tranebær og drikk masse vann, gjerne oppkokt og avkjølt (men ikke kaldt).
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #9 Skrevet 10. desember 2010 Ja, de tranebærkapslene vil hjelpe. Jeg sier som de over, drikk mye! (og gjerne appelsinjuice! bakteriene liker ikke det syrlige). Drikker du mye, så "tisser du ut" bakteriene.... Og, ha varme ullsokker på! Det er viktig at du ikke fryser!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #10 Skrevet 10. desember 2010 Uff, vil ikke ha UVI!!! Skal på en viktig middag i morgen kveld, med viktige kunder og jeg kan jo ikke sitte der med urinveisinfeksjon :-( På esken til kapselene står det at jeg kan ta 2 tabletter 1-4 ganger pr dag. Nå har jeg tatt 2, kan jeg ta to til før jeg legger meg da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå