Gå til innhold

Så lei meg..nå mister jeg det,,

Gullis :)

Anbefalte innlegg

Begynte å blö...fikk först litt vondt i magen, satt på do og fikk rosa blödning på papiret nå nettopp. Har mensen fölelse...står helt stille for meg. Kjäresten er på julebord, vil ikke ringe han nå. Er litt uvrikelig. Har värt så bekymret. Lest og lest og nå skjer det. Hadde ingen blödninger bortsett fra festeblödning i mine andre svangerskap. Bare föler på meg at nå slipper det lille fröet taket..så lei meg. Har dötrene mine her og må pröve å väre tapper.

Fortsetter under...

Huff, så trist! Føler virkelig med deg.

Men ikke ta sorgen på forskudd. Det kan gå bra selv om du blør litt. Du kan jo ringe legevakta, men du får sikkert beskjed om å avvente til i morgen..

Jeg hadde en kraftig blødning forrige uke, uten smerter. Fikk beskjed om å avvente til dagen etter, ringte legen da og fikk UL dagen etter der igjen. Det viste seg at alt var i orden, og jeg var helt overbevist om at det hadde gått galt..

Håper virkelig det går bra med deg!!

Tusen takk...fikk helt panikk med en gang og hadde tenkt til å kast meg i bilen til legevakta men tenkte som du sier at jeg ville få beskjed om å avvente til i morgen. Jeg har ikke smerter men murringer...men jeg har kommet så kort (vet eksakt men rundt 5+1) at det nok ikke er noe å se på UL. Men det var utrolig fint å höre at det gikk bra med deg :). Tror det nesten er värst å ikke vite...Har jo tre svangerskap bak meg, blödde ikke i noen av de utenom en liten feste blödning...

Tusen takk til alle dere som bryr dere!! Det betyr så masse nå, tror ikke det er noen andre enn oss som har veldig lyst på baby og bärer noe i magen , enten en spire som ikke blir noe av eller en spire som vokser seg stor å fin. Tusen tusen takk...kjärsten min er bortreist i helgen så det var dårlig timing for oss at dette skulle skje akkurat nå. Ekstra godt å ha forumet da...

I morges hadde jeg ganske vondt, spes på ve side. Jeg ringte föden (ullevål). For å komme inn på gyn mottak måtte jeg först på legevakten. Satt på legevakten leeeenge, sorgen kom litt sånn kastende mot meg innimellom..der mötte jeg en lege som nesten kunne värt datteren min men hun gjorde sitt alle beste og var så söt..hun henviste meg videre til ullavål, et par timer til med venting. Ekstra slitsomt å sitte i födemottaket med alle de store magene..TIlslutt kom jeg inn til gyn som tok UL. Han kunne ikke se noe som helst i min livmor! Litt gammel blödning men han sa bare at du har nok abortert alt. Heller ikke tegn til ex u som de var litt redde for. På det tidspunket var jeg så apatisk at jeg bare nikket og sa ja. Han prövde å oppmuntre meg og si at det ser da ut til at du er veldig så fruktbar osv..måtte bare vente en mens periode. Men akk nå er jeg bare skuffet og pröver å omstille meg til ikke gravid tilstand. Har dager hvor jeg har fölte meg veldig gravid men også dager hvor jeg har fölt meg veldig lite gravid i forhold til tidligere graviditeter. Jeg blör ikke noe mer, heller ikke da han undersökte meg. Synes det er fasinerende at et 2 rosa törk på papiret og 1 rödt törk var det hele. Var det alt det jeg har gått og tenkt på 24 timer i dögnet! Legen kaldte en forsinket mens...kunne blitt lei meg for det men jobber med leger til daglig så jeg vet at de ikke alltid er like kloke i sitt ordvalg. De blir veldig faglige og ser på dette som helt udramatisk..det er det jo også men jeg trenger litt tid til å fordöye skuffelsen. Utrolig hvor mye en rekker og tenke på en uke!

De tok en hcg også. 191 bare..stusslige greier. Siden jeg hadde en mens blödning tidl har også min fastlege tatt noen hcg målinger som var 83 nå på mandag og 138 på onsdag. Så som sykepleieren sa i telefonen for en halvtime siden, dette dreier seg uansett ikke om noe normalt svangerskap....Jeg skal tilbake på mandag for å ta en ny hcg, de vil vel se at den synker og at kroppen har ordent opp.

Så til dere jeg måtte skremme med dette, det vil jeg jo IKKE: Jeg har hele tiden fölt at noe har värt rart og anderledes enn mine andre svangerskap. Jeg kan ikke sette fingeren på hva det er, men magefölelsen har ikke värt god! Noen av oss skal jo miste og jeg ble en av de. Det betyr at det er statistisk sett litt mindre sjans for at du som leser dette mister :).

Jeg har masse spörsmål...hva skjer nå - jeg lager en ny tråd på det ..

Annonse

Det var leit at du måtte oppleve dette. Det er en ensom sorg når man mister så tidlig, men det er like fullt en sorg, som det er viktig at du gjennomlever, for å komme sterkere ut på den andre siden. Prøv å tenke positivt, tenk på barna du har, og tenkt på at plutselig er du kanskje klar for en ny graviditet. Masse lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...