Solstråle86 Skrevet 10. desember 2010 #1 Skrevet 10. desember 2010 Var hos tannlegen og trakk en visdomsjeksel i dag.. overlevde forsåvidt greit det, men nå er jeg livredd for å få infeksjoner, eller at jeg skal ha vondt i flere dager.. Er det noen av dere her inne som har erfaring med dette? Jeg skyller med corsodyl (som forøvrig gjør VONDT) og spiser ibux Hvor lang tid tar det før man er normal igjen?
Babyønske �� Skrevet 10. desember 2010 #2 Skrevet 10. desember 2010 Jeg har trukket/operert ut to 3 av mine visdomsjeksel. Første gang opererte og trakk jeg samtidig. Det var jo et litt større inngrep, så da var jeg øm i noen dager, men ikke verre enn at jeg kun brukte smertestillende de to første dagene. Neste gang trakk jeg bare, og da gikk jeg på jobb samme dag. Syns det har vært greie inngrep hver gang. Ikke hatt plager av særlig grad. Verst første dagen syns jeg. Passer du på å skylle med Corsodyl skal det ikke være noe problem med infeksjoner. Men vær obs på at Corsodyl er ganske sterkt og kan gjøre deg ganske nummen i munnen etter et par dagers bruk. Så ikke skyll for hyppig.
Lemonia Skrevet 10. desember 2010 #3 Skrevet 10. desember 2010 Jeg har bare trukket én visdomstann, men i følge tannlegen var det ikke nødvendig å skylle med Corsodyl eller noe annet, jeg skulle bare leve som normalt. Brukte smertestillende samme dag tanna ble trukket og ikke noe mer. Var øm i området noen dager og så var det greit. Etter en ukes tid var hullet fullstendig lukket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå