Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #26 Skrevet 10. desember 2010 Hehe, ja jeg vil tro at han var rimelig fornøyd med sitt første ligg ! Var forsåvidtt ikke noe ligg heller, eller dvs han lå og jeg satt..... Han måtte jo tro han hadde kommet i himmelen, der det trenger seg på ei fin dame, som vrikker seg til musikken og byr seg frem på en utrolig vulgær måte og viser frem sine beste kunster! Blir så utrolig skamfull av å tenke på det nå Tenk om han hadde vært et år yngere! Men jeg lover, han så ut som en MANN ! Hilsen jomfruknuller`n over her....
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #27 Skrevet 10. desember 2010 Ikke selve one night stand'en som var flau men dagen etter. Jeg og en venninne var veldig fulle og endte opp på en fotballbar. Tenkte der var det nok av menn som sikkert ville spandere litt. Og det var det. Endte opp med at jeg ikke husker så mye av det barbesøket (men har noen bilder av meg og venninna med en bord full av øl som en reminder, hehe). Men de vi snakket mest med var bartenderne som jobbet der. Ene var ganske kjekk, men det neste jeg husker var at jeg og en annen som jobbet der var kommet hjem til han. Vi tok en drink, "husker" at vi hadde sex og våknet neste dag å ville bare dra hjem så fort som mulig. Skulle låne toalettet før jeg dro, han lå fortsatt i senga og halvsov heldigvis for da jeg kom i gangen så hadde ikke kisen dører i hele leiligheta. Drev å pusset opp, så jeg måtte tisse på do "rett ved siden" av han men uten å kunne lukke døra, hehe.. Jeg dro derifra, og senere på dagen fikk jeg tekstmelding fra han, han takket for i går og sa det var hyggelig og at jeg var veldig fin og sånt. Jeg svarte han og vi tekstet litt. Han sa at han skulle jobbe i kveld og, og det hadde vært koselig om jeg ville komme innom i kveld og. Jada det kunne jeg kanskje, dro med samme venninna mi som dagen før,og et par kompiser godt brisne til baren. Stilte meg i kø for å kjøpe drikke mens jeg kikket etter denne fyren. Bestilte meg øl av han kjekke bartenderen jeg husket fra kvelden før. Han gir meg øl og sier: "Er du beskjeden eller?" Da stoppet jeg opp litt, skjønte ikke så mye. Sier: "Neida" og bare ler det bort. Da jeg kommer tilbake til bordet der vi satt forteller venninna mi at vi to flørtet masse kvelden før. DA ringer det en bjelle, og skjønner at det er han jeg har gitt nr mitt til det er han som har tekstet med meg hele dagen.. HEHE, flaut. Hvorfor dro jeg noensinne hjem med han andre da? Endte med at jeg tok opp flørten og ble likegodt med han kjekke hjem den kvelden, huff ikke bra Men drakk meg ikke kanon den kvelden...
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #28 Skrevet 10. desember 2010 Hadde en fyr med meg hjem en gang, og han var godt utstyr for å si det sånn. Var nesten litt vondt, og han holdt på i noe som føltes som en eeevighet. Så jeg faket. ...ikke at jeg fikk orgasme, men jeg faket at jeg sovnet. Med beina rett opp og i kryss, utrolig ubehagelig! Men endelig innså han at jeg "sov", og ga seg. Neste morgen stod jeg opp og visste ikke helt hvor jeg skulle gjøre av meg, og da han stod opp satte han seg i godstolen, og ble sittende til langt ut på ETTERMIDDAGEN! Herregud, må være den lengste, pinlige tausheten i manns minne.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #29 Skrevet 11. desember 2010 Hehehe...mange gode "blundere" her. :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå