Gå til innhold

OneNightStand historier...

Anbefalte innlegg

Skrevet

få høre morsomme historier da folkens..

(sitter syk og ensom da min mann er på julebord)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, nå skal du høre. Det hendte på et julebord... hehe, neida, skal ikke gjøre kvelden enda kjipere for deg;)

Jeg hadde en ons der mannen stakk av en gang:S Huff!

Skrevet

Jeg hadde en gang et ONS hvor mannen hadde så liten tiss ( mini), så kjente INGENTING inni meg!!! Ble pinlig som bare det!!

Men; han kompenserte med oralsex da. :)

Skrevet

Det har jeg også opplevd. Herregud, sier jeg bare.

Skrevet

Dette er en vandrehistorie:

Var altså den her damen, Maria, som ble med en fyr hjem. De hadde kjempebra sex og dagen etter så sier han at han skal på jobb, men hun kan bare sove videre og smekke igjen døra når hun går.

Så Maria sover videre, står opp og dusjer. Så kjenner hun at hun skikkelig, skikkelig, må bæsje! Hun bæsjer vel og lenge, men når hun skal trekke ned så fungerer ikke toalettet.

Men Maria er smart hun så hun henter en bæreopse på kjøkkenet og klarer å fiske opp bæsjen. Setter posen på bordet og så steller hun seg, kler på seg og skriver en koselig lapp som hun legger igjen med telefonnummer. Så går hun og døra smekker igjen bak henne.

DA kommer hun på det! Posen med bæsj som fortsatt ligger igjen på bordet rett vedsiden av den koselige lappen.....

(det skal sies at Maria aldri hørte noe mer fra den karen)

Skrevet

Jeg sier mye rart når jeg drikker og en kveld hadde jeg fått med meg en mann jeg knapt kjenner hjem. Jeg kom først, ikke han, og så sa jeg "nei, da er det vel på tide at du kommer deg hjem vel."

Huska det ikke, og ble overraska når jeg våknet alene. Fikk høre hva jeg hadde sagt av kameraten hans dagen etter. Ikke helt fornøyd med meg da nei..:D

Skrevet

Uff, den er pinlig, jeg har bare hatt en one night stand og det er kanskje like greit når det går så ille som det gjorde der...

Visste ikke en dritt om fyren da jeg ble med ham i taxi, først når det var "for sent" fant jeg ut at han var broren til en fyr jeg hadde hatt noe udefinerbart på gang med i et par måneder. (Og ja, han fikk vite det, det ble stygt)

Da vi våknet morgenen etter skulle han bare stikke opp til en kompis og hente noe, jeg rømte så fort han var ute av døra.

Det mest pinlige der og da var vel egentlig å sette seg på t-banen i lårkort kjole og raknet strømpebukse en lørdag formiddag for å komme seg hjem...

Skrevet

Hehehe, ååå, det er det verste med hele opplegget, hjemturen dagen etter!

Jeg skulle hjem etter en ons en gang, og da hadde jeg hair-extensions. Masse hår, og det var helt stritt. Det var håret mitt også, vel.. ihvertfall kvelden før. Med skam i blikket tok jeg buss hjem i miniskjørt, sminken ned til haka og håret lå som et bustete LOKK over det glatte løshåret! Haha, herre min hatt, noe så stygt.

Skrevet

Hehe..kjenner meg igjen.

Har snublet hjemover mange ganger nypult og hærlig med bustete hår og gammel sminke.

Skrevet

den filmen fant jeg på youtube engang... var reklame for sikre låser på dører :P

Skrevet

The Walk of Shame er alltid like sjarmerende.... Urk! Har vært der noen ganger ja...;)

Skrevet

The walk of shame, ja. Hehehe...

men har jammen vært mye godt også. ;)

Skrevet

Hehe..

husker en gang jeg hadde med meg en fyr hjem og midt i akten sier han : du burde kanskje ha stelt fitta di litt!

Jeg ble stum og avsluttet seansen kjapt..hehe

Skrevet

Jeg digger turen hjem dagen etter, jeg! Jeg syns det er utrolig morsomt å se alle de rare blikkene jeg får :)

Kommer selvfølgelig ikke på noen gode historier nå. Bortsett fra den gangen jeg hadde sex i friluft, i en trapp bak et kjøpesenter, og jeg plutselig oppdaget at det stod en mann ved siden av og så på... Også glemte jeg skoene mine i trappa.

Også var det jo litt morsomt at jeg hadde sex med en tatovør, i studioet hans, i tatoveringsstolen. Og noen dager etterpå la han ut et bilde på facebook - et bilde av godkjenningsblanketten fra Rådmannen, der det stod at studioet var godkjent i henhold til lov om hygiene. Hahaha, hvordan kan det ha blitt godkjent etter at vi "did the nasty" I STOLEN?! :DD

Skrevet

Ler meg ihjel!!

Ikke helt ons da men:

Jeg hadde vært på romerfest med kjæresten dagen før og overnattet der, hadde skåret meg i foten så det hvite hjemmelagde romerkostymet var ikke hvitt lenger for å si det sånn på slutten av kvelden..

Måtte ta 2 busser og et tog dagen derpå i dette blodige kostymet!!

Flaaaaauuuutt!!!

Skrevet

Ikke ons dette heller, men det var første gangen jeg hadde sex.

Var med kjæresten min hjem og koste oss veldig den natten.

Plutselig var klokken tidlig morgen og jeg måtte ta taxi hjem til foreldrene mine.

Jeg tok på meg klærne i en fei og løp ned til drosja. Stresset skikkelig.

Satt meg inn og la da merke til at jeg hadde strømpebuksa og bh'en i handa..

Og drosjesjåføren? Jo, det var faren til min forrige kjæreste..hehe.

Skrevet

Uff, er ikke mange mnd siden dette...

Var drita kanon, og endte opp hjemme hos en gammel kompis. Han er ganske bløtfeit, og vi har ALDRI hatt noe på gang før, mistet kontaktet for mange år siden.

Husker bare et glimt av at vi var nakne i sengen, og våknet uten en tråd på kroppen neste morgen. Aner ikke om det var god sex eller ikke, men kan i grunn aldri teke meg det... Måtte _liiiiste_ meg ut av sengen, ned i stua, leita som faen etter veska, men fant den ikke. Jaja, smøg meg ut på trappen, tok på støvlettee, og tok the walk of shame hjem. Nesten hjemme kom jeg på at nøkkelen jo lå i veska!!

Helvete, fikk ikke tak i naboen heller, som jeg hadde vært på fest hos dagen før. KALDT!!! Måtte ta the walk of shame NED igjen til denne karen liste meg inn i stua, ringe mobilen min IGJEN, og heldigvis tok naboen tlf, hun hadde veska mi. Jaja, så var det walk of shame for 3. gang da, med naboene som tilskuere. Oi, det var en hyggelig morgen!

Skrevet

23:28:

Hahaha...stakkars deg!!

Skrevet

Altså...dette er det ingen som har hørt om fra meg...men...Jeg gjorde noe veldig FYFY !!

Jeg var med en god kompis av meg på fest ( vi var 24 år) jeg kjennte ingen der fra før.Hadde det kult den kvelden, og jeg ble betatt av en kjekk mann og vi flørta hele kvelden.

Ble ikke noe pulings den kvelden..

Neste helg så var det fest igjen og i mellomtiden så hadde jeg sjekket ut facebookprofilen til denne kjekke mannen (Visste navnet hans).

Og der hadde han skikkelige fine bilder av seg selv i bar overkropp og jeg fikk helt vann i munn og you name it !Han var heit ! Og han skulle jeg knulle :) :)

På festen så hadde vi det gøy, klina masse og hadde det ganske heftig.

Så var tiden inne for å "dra hjem", og kompisen min sa - Nei ikke bli med han hjem, det er litt for rart syns jeg.

Antok at det var fordi de var kompiser at han ikke ville at jeg skulle ha meg med han.

Men jeg fikk selvsagt viljen min.

Jeg dro hjem til han.....

Han bodde visst sammen med sin mor...jaja tenkte jeg. Heldigvis var hun ikke hjemme. Jeg vrenger av meg klærne og skal til og kaste meg over han..

Da merker jeg at han virker nervøs og usikker.

Så forteller han at han er JOMFRU !

Jeg trodde ikke på han, men ble med på leken. Viste han hvor hendene skulle og ja....ledet an !

Og det hele var en herlig opplevelse! Han var skikkelig deilig:D

Dagen derpå gikk jeg hjem igjen ( var foresten en lang gåtur)

Utpå dagen ringer min kjære kompis og lurte på hvordan det føltes!

Hæ? sier jeg og forstår ikke helt hva han mener.

Hvordan er det å ha hatt sex med en 16 år gammel jomfru ???

Herreguuuuuuuuuuuuuuud, jeg var skamfull :(

På facebookprofilen hans så står det at han er 25 år, noe jeg trodde 100% på.

Vel..kan godt si han fikk et heftig første ligg i alle fall. Blir flau på å tenke på hvordan jeg slynget meg om han med heftig begjær og kåtskap i blikket. GRRRR!

Skrevet

Hehehe...16 åringen var nok godt fornøyd han!

Skrevet

Hoho, vrir meg i latter, i visshet om at jeg har et par blemmer på samvittigheten selv... huff... *knis*

Godt man nå er godt gift og slipper det kjøret der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...