Make№4 Skrevet 10. desember 2010 #1 Skrevet 10. desember 2010 Vært inne på forumet for oss over 35 år,men syns det er så stille der så lager en tråd her jeg.. Savner litt voksne i samme situasjon..men alle er velkomne da!:) Jeg har tre hjertegull fra før og prøver på nr 4. Er inne i vår 13 pp med ikm den 4 januar. Får pergo i januar så har vel en hvilemnd nå..kansje..
SNURF 5 GUTTER Skrevet 10. desember 2010 #2 Skrevet 10. desember 2010 39 her og prover nr 5. Venter pa TR 12 des og kjenner at den kommer kjempe godtesjuk. Beklager har engelsk pc og mangler noen bokstaver.
Hedda39 Skrevet 10. desember 2010 #3 Skrevet 10. desember 2010 Jeg er "bare34",.. men føler meg godt voksen:) Så heldige dere er som har barn!!! Jeg og mannen har slitt i maaange år,og i fjor hev vi oss på ivf karusellen... Ekstra trist nå, når også forsøk nr to gikk i vasken,- så blir det nok en jul uten barn i magen:( Dette er tøft og jeg håper så inderlig vi lykkes en dag... Klem fra meg
Barnnummertre Skrevet 11. desember 2010 #4 Skrevet 11. desember 2010 Hei. jeg fyller 40 i januar og er i min 14pp nå. Har hatt to aborter siden mars. Har nå tatt kontakt med CFC i København og så nå får vi se om hva de foreslår for behandling. Har IKM nå 21 desember. Blir lett gravid, men er jo en fordel å holde på barnet også :-) Har heldigvis en skjønn gutt på snart 2 år også. Vi får krysse alt for at det skal klaffe snart!
Izzy74 Skrevet 11. desember 2010 #5 Skrevet 11. desember 2010 Hei hei..... Jeg er 35, 36 om 8 dager. ) Har 2 barn, en datter på 17 år og en sønn på snart 15 mnd. ) Stor avstand mellom de. ) Nettopp sluttet å blø fra en spontanabort i uke 5 og har begynt å prøve på nytt. Ingen vits å vente. )
Izzy74 Skrevet 11. desember 2010 #6 Skrevet 11. desember 2010 Hei hei..... Jeg er 35, 36 om 8 dager. ) Har 2 barn, en datter på 17 år og en sønn på snart 15 mnd. ) Stor avstand mellom de. ) Nettopp sluttet å blø fra en spontanabort i uke 5 og har begynt å prøve på nytt. Ingen vits å vente. )
Izzy74 Skrevet 11. desember 2010 #7 Skrevet 11. desember 2010 Ikke helt meningen at det skulle komme to ganger da, men et eller annet ble feil. )
Make№4 Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #8 Skrevet 12. desember 2010 Hei alle sammen.... Vært litt forberedende julestri her så ikke fått skrevet svar før nå,men så koselig å se at at vi er fler voksne damer som er prøvere. Trist for dere som har opplevd SA,noe jeg selv har vært heldig å sluppet unna. Man gleder seg jo over graviditeten med en gang man finner det ut så må være tungt å gå igjennom. Jeg har som sagt tre barn fra fra før,den eldste blir 16,mellomste er 13 og den yngste er 11. Mente jeg var ferdig med småbarn, men tok nok helt feil for ønsket blir bare sterkere og sterkere :-) I en alder av 37 så føler jeg meg heller ikke for gammel og ungene maser utrolig mye om småsøsken. Har holdt på å prøve i 13 pp nå men ikke skjedd noe ennå,noe som er tungt til tider da alle andre blir gravide rundt en. Vi har jo tre men har som sagt veldig lyst på nr 4..
Rime Skrevet 12. desember 2010 #9 Skrevet 12. desember 2010 Hei jeg er 35, og jeg og samboer har ingen barn fra før. Vi er nå i våres 12 eller 13 pp med en MA i juni. Vi håper jo virkelig på årets julegave i år, for jeg har IKM 20 desember, og ikke noe hadde vært bedre enn om vi fikk positiv test.
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 12. desember 2010 #10 Skrevet 12. desember 2010 Hei. Jeg er 41 og vi skal snart sette igang og prøve på vår 3. og min 4. Har fra før en på 19 år, ei på 22 mnd og ei på 4 uker... Det blir nok stritt i et par år framover men hvis vi skal rekke å få de barna vi så gjerne vil ha så må vi henge i. Tiden flyr så forferdelig fort når en bikker 40... Har også hatt en MA og en SA og håper vi slipper flere slike opplevelser. Er ikke i noen pp enda siden jeg jo ikke har fått igjen mensen etter fødsel enda men det tok bare 4 mnd sist så...Da endte det i SA men jeg blir ihvertfall fort gravid. God jul alle sammen og lykke til !
Marianne73 Skrevet 13. desember 2010 #11 Skrevet 13. desember 2010 Hei! Jeg er 37, har ikke barn. Har vært prøver i snart tre år, mistet i uke 11 i vår. Det er det nærmeste jeg har kommet...Men gir selvsagt ikke opp! Hyggelig med en "voksentråd" her
Dossa :) Skrevet 14. desember 2010 #12 Skrevet 14. desember 2010 Hei Jenter! Jeg hører med mine 35 år også her sammen med dere Vi har 3 nydelige gullunger, en gutt på 6 år, ei jente på 4 år og ei på 1.5 år. Vi prøver på nr 4, men den lar vente på seg. Går inn i min 5pp nå, er utålmodig av meg siden de 3 første satt på første forsøk Men som ordtaket sier, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves
Make№4 Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #14 Skrevet 15. desember 2010 Såå koselig å se at vi er såpass mange som er 35 el eldre..) Nå er jeg kommet meg etter nedturen når TR kom i november og nærmer meg EL igjen,er på dag 9 nå så forventer EL i helga eller senest mandag. Blir nok ikke noe direkte prøving nå i desember men når man vet når man har EL så er det vl vanskelig å holde seg unna...;-) Venter bare på januar jeg nå egentlig og pergo,kansje den kan hjelpe meg litt på vei slik at en spire fester seg...håper iallfall. Syns det er koselig med en voksentråd for man er jo på ulike stadier i livet og det er jo en del ting som skiller en når man er 20 og man er 35,ikke noe galt ment og mener ikke tråkke noen på tærne men slik er det nå bare..:-) Her går det i tentamener for ungene om dagen og det begynner å bli rimelig tungt å få de opp om morgenen,selv om de kommer seg i seng i grei tid. De gleder seg vel til juleferie,og skjønner de godt også,frister ikke mye å gå ut i denne kulda...:-( Men nå er det bare få dager igjen og vi gleder oss til noen kosedager sammen! Tvtitting og sofakos...hehe... Selv er jeg så godt som ferdig til jul,mangler en gave men vet hva jeg skal ha så tar det med knusende ro... Julebaksten er i hus,men den store husvasken tar jeg til våren så det er jeg ikke stresset for...jula kommer lell...:-) Ønsker dere alle en fin men kall vinterdag så snakkes vi brått igjen. Klem
Dossa :) Skrevet 15. desember 2010 #15 Skrevet 15. desember 2010 God morgen jenter! Her holder TR på å gjøre seg nesten ferdig. Blør veldig lite nå, så da er det bare å vente til å teste etter EL. Jeg må gjøre det, fordi jeg kjenner ikke på kroppen min når jeg har EL. Skulle ønske jeg kunne det, hadde vel da kunne spart meg for alle EL testene Hvis EL ikke blir forsinket denne runden er den ventet 2. juledag De siste gangene har vi hatt sex dager før EL og på første positive EL dag. Denne runden blir det sex dager føe EL, på de to dagene jeg har EL og de dagene etter EL. DA må jeg vel bli gravid *håper håper* Skal ta hostesaft frem til EL, er det noen som har prøvd vitex? Bare ei uke att så får jeg juleferie. Gleder meg som en liten unge hver gang jula nærmer seg. Er jo såå koselig. Er ferdig med alle julegavene, mangler bare til min lillebror Vaske skal jeg kose meg med i helga tenkte jeg, pynter vel litt itl jul da også Dere må ha en flotters dag jenter!!! Nå skal jeg og klassen min se på en julefilm og kose oss Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå