husmus &2 Skrevet 10. desember 2010 #1 Skrevet 10. desember 2010 Hva hjelper mot forstoppelse? Her har det gått 2 dager ca siden hun bæsjet sist og hun presser som bare det uten resultat. Hun sover ganske urolig nå og jeg tror det er magen som plager henne. Bortsett fra svisker, hva annet kan hjelpe?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine♥ Skrevet 10. desember 2010 #3 Skrevet 10. desember 2010 Pirke med termometer i rompa funker jo som regel, men sånn på sikt bør man jo prøve å unngå dette, pga fare for rifter og sår oppi der.
husmus &2 Skrevet 10. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2010 Ja, jeg har prøvd det. Drev ikke å rotet rundt oppi der for å si det sånn.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine♥ Skrevet 10. desember 2010 #5 Skrevet 10. desember 2010 Hvis det ikke kom noe da, er det ikke sikkert hun er forstoppet, for det pleier jo å trigge saker og ting og være ganske så effektivt...
sillyfilly og Olivia Skrevet 10. desember 2010 #6 Skrevet 10. desember 2010 Malt og Duphalac. Malt kan blandes i grøt eller melk, og Duphalac får du kjøpt på apoteket. Søt klissete drikke som kan gis til babyer under 1 år og større.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå