mamma 2006 & 2010 :) Skrevet 10. desember 2010 #1 Skrevet 10. desember 2010 Min sønn på snart 5 uker er tett, surkler på en måte mellom nesa og halsen, om det går ann... og da han har spist og gulper kommer det gulp også gjennom nesa.. er det normalt at det kan komme gjennom nesa? kan da ikke huske storebror fikk det noen gang.. storebror er forkjølet, så tipper tettheten kan komme fra han..
sillyfilly og Olivia Skrevet 10. desember 2010 #2 Skrevet 10. desember 2010 Ja det er forholdvis normalt. Ihvertfall ikke noe farlig. Du kan dryppe mm i nesa(hvis du ammer) eller saltvann. Og er han tett og ikke får pusta gjennom nesa(dermed spist) kan du bruke nesesuger. Babynova sin funker veldig bra. NUK funker IKKE. Og "den grønne" har jeg hørt funker bra. Ikke vet jeg hvilken det er
mamma 2006 & 2010 :) Skrevet 11. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2010 skal jeg prøve på Er litt ekkelt da han er så tett, å såå liten.. :/ sikler masse, og lager en del spytt bobler av at han er tett :/ hvit på tunga og en grad varmere enn normalt i temp.. :/ ekkelt synes jeg :/ babynova er den jeg TROR jeg har,, *skal sjekke etter*.. Takk for svar
Pumba78 Skrevet 11. desember 2010 #4 Skrevet 11. desember 2010 Nesesugern er fantastisk, den hvor du suger selv! Snørra kommer bare flyende ut, ganske morsom å bruke!
cadence Skrevet 12. desember 2010 #5 Skrevet 12. desember 2010 Mi frøken på 7 uker har det på samme viset (surkling mellom nesa og halsen, mon tro om det er i svelget det sitter). Skyller nesa hennes med saltvannsløsning og bruker nesesug etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå