strekkmerketrollet Skrevet 10. desember 2010 #1 Skrevet 10. desember 2010 I hele natt lå jeg våken og hadde takvise smerter bak skambeinet.. varte bare noen sekund, og med 30sek - 2min mellomrom. Hadde ikke kynnere, eller noe sånnt heller.... Noen som har opplevd slike smerter?
Gjest Skrevet 10. desember 2010 #2 Skrevet 10. desember 2010 Det høres jo ut som om du har bekkenløsning?
strekkmerketrollet Skrevet 10. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2010 ja bekkenløsning har jeg.... har hatt det i alle 3 svangerskapa. Sist måtte jeg gå med krykker 2 siste mnd... ...men det har aldri kjentes slik ut...
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 10. desember 2010 #4 Skrevet 10. desember 2010 Modningsrier? hvis du hadde vondt rundt blæra liksom. De kan komme regelmessig og er vonde.
strekkmerketrollet Skrevet 10. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2010 huff ja det var det jeg lå å tenkte på.....eneste smerten jeg har opplevd før som jeg kan sammenligne dette med... Er bedre nå, men det kommer litt innimellom... HÅPER IKKE det er det......! Er bare i uke 32.... HI
Gjest ________ Skrevet 10. desember 2010 #6 Skrevet 10. desember 2010 jeg sitter å har samme smertene nå er 34+5 har slitt med bekkenløsning bak i i halebeinet område, men når disse skambein smertene begynte føles det ut som om at hele bekkene har løsnet, men smertene i skambeinet kommer også i tak i en 15 - 20 sekunder og går over, ikke regelmessige rier kjennes mer ut som sterke mens smerter, har hatt mase rier og det kjennes ikke ut som disse skam bein smertene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå