Lykkeli & gla ♥ jentene mine♥ Skrevet 10. desember 2010 #1 Skrevet 10. desember 2010 Jeg gjør som regel det, men litt usikker på om det egentlig er så lurt, siden jenta mi ofte sliter litt med raping/ oppgulp etterpå.. Hvordan gjør dere andre dette, lilleloppa er forresten 2,5 mnd nå..
Grateful mom Skrevet 10. desember 2010 #2 Skrevet 10. desember 2010 Jeg måtte det når snuppa var like gammel. Nå kan jeg ikke det lenger pga all lufta og gulpingen. Jeg legger henne ved første gjesp, og gir mat når hun våkner igjen. Som regel i en syklus på 3 timer. Eneste som funker her i gården.
Gjest JuniGull10 og mange drømmer... Skrevet 10. desember 2010 #4 Skrevet 10. desember 2010 Jeg har ammet rett etter han har våknet og rett før han sovner helt frem til nå. Han er 6mnd til uka. Nå har han endelig begynt å ta begge brystene, så da ammer jeg sånn midt i våkenøkten. Her har det gått bra, men jeg har aldri ammet han i søvne, så rapen kom med engang.
*Nøtta* Skrevet 10. desember 2010 #5 Skrevet 10. desember 2010 Nei,det gjør jeg ikke. Her spiser hun med tre timers intervaller (stort sett hver dag) og om hun spiser og er våken i en time for så å bli trøtt,så gir jeg henne ikke pupp,selvom hun da hadde sovnet bums med en gang ;o) ,men hun "må sovne uten". Hun er 8 uker gammel nå.
-S- Skrevet 11. desember 2010 #6 Skrevet 11. desember 2010 Jeg ammer alltid før han skal sove.. har alltid gjort det! Når han ikke sovner etter mat blir det ofte litt gulping, men aldri når han sovner, så det har ikke vært et problem her. Tenker at han sover bedre når han er god og mett;) Men kansje på tide å tenke avvenning med det, blir jo litt slitsomt når han alltid skal "puppes" i søvn.. Han er 3 mnd nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå