Hanne_marte Skrevet 10. desember 2010 #1 Skrevet 10. desember 2010 Hårfargen ble alt for mørk!! noen som har erfaring med avfarging? Håret er nå mørke rødt!! Hjelp!! Er det mulig å bruke avfarging og så farge det på nytt med en mellomblond for å få tilbake den opprinnelige fargen?? Frisør er desverre ikke en mulighet, da jeg ikkje har mulighet for barnevakt på over 1 uke
lÅktiHaUDe Skrevet 10. desember 2010 #2 Skrevet 10. desember 2010 Da bør du vente til du kan dra til en frisør. Fordi om du avfarger uten erfaring så kan du risikere å se ut som et fargekart. Håret kan også bli mettet, så når du skal ha farge utenpå avfargingen så blir det ujevnt. DETTE er ikke frisørens feil om du går og skal ha det rettet oppi da. Håper du har lært og farger det hos fagfolk heretter. Hilsen frisør
lÅktiHaUDe Skrevet 10. desember 2010 #3 Skrevet 10. desember 2010 Sorry skulle også skrive: ) hehe bak rettefingersetningen min
Shinyogsmåen Skrevet 10. desember 2010 #4 Skrevet 10. desember 2010 For å få det best mulig må du nok til frisør ja.. MEN om du absolutt ikke kommer deg dit kan du prøve med renseshampo som du får kjøpt hos frisør, og håpe at fargen ikke sitter godt. Men å ta ny farge over igjen... det tror jeg ikke du kan klare å få fint uten kunnskapen om hva du skal bruke desverre.
Hanne_marte Skrevet 10. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2010 Må en frisør og avfarge? eller klarar de det på andre måter? Hvor mye sliter egentlig avfarging på håret? Angrer nå ja.......
lÅktiHaUDe Skrevet 10. desember 2010 #6 Skrevet 10. desember 2010 Uff synes synd på deg!! Ja bør gå til en frisør. Det er en "oppskrift" m/blekemiddel m.m. Pluss det bør være en person som ser håret ditt hele tiden som gjør det. Du kan jo ikke se ditt eget hår, pluss en venninne som ikke vet hva hun skal se etter bør ikke gjør det. Ikke bruk bleking vær så snill!!! Avfarging sliter ikke veldig mye, men selvfølgelig litt. Sprørsmålet er om man klarer å få bort alt m/bare avfarging. Rødt er det værste å få bort. Jeg er kanskje fæl nå som er så ærlig. Men bedre det enn å få servert alt i fanget i en frisørstol kanskje? Nå får du tenke litt. Jeg ville oppsøkt en frisør. Fått en time og latt de få frie hender ang. farging. Kan koste endel, men verd pengene. De kan skjule mye ved hjelp av forskjellige farger osv. Lykke lykke til!!!! Studenten.
*Redhot* Skrevet 10. desember 2010 #7 Skrevet 10. desember 2010 Har du nettopp farget ? Har erfart selv at med mørk farge som man farger selv, så blir det litt lysere etter bare noen få hårvasker, så vask og føn, vask og føn, og se om det hjelper bittelitt, men hvis det er mørkerødt, er det vel litt skummelt å avfarge selv, da du nok da vil ende opp med lys orange.
Hanne_marte Skrevet 10. desember 2010 Forfatter #8 Skrevet 10. desember 2010 Jepp nettopp farget det... Kan jo håpe det lysner litt... Blir vell å bruke lørdagen til vask og føn hehe Godt det er vinter og kaldt så jeg kan gå med lue
*Redhot* Skrevet 10. desember 2010 #9 Skrevet 10. desember 2010 Ja, det gjelder å beholde motet, kan jo hende at resultatet slett ikke blir så værst likevel når du har fått "vasket" ut litt farge
klg,2 boys now:) Skrevet 10. desember 2010 #10 Skrevet 10. desember 2010 ville prøvd å blitt vant til den nye fargen om jeg var deg.veien til lysere hår er som regel lang og ofte sliter mye på håret.å med ymse resultat.ihvertfall hvis fargen du har nå er hjemmefarge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå