Gå til innhold

Er det dumt å amme i senga om natten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Burde jeg heller stå opp?

Jeg pleier å legge henne sammen med meg under dyna når hun våkner om natta for amming. Dette har jeg gjort siden hun ble født. Nå er hun snart 8 mnd, og jeg tror hun våkner nå fordi at hun vil oppi senga til meg. Kan dette stemme?

Jeg begynner å bli litt lei av å dele seng med baby. Savner kjæresten min oppi der.. :( Hvis jeg ikke tar henne opp, bare skriker hun. Prøver jeg å legge henne tilbake etter amming, våkner hun til og må ammes på nytt.

Hva bør jeg gjøre?

Tips?

Begynner å tro at jeg bare må la henne skrike, men tror dessverre at jeg ikke klarer det.. Klar for kamp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg gjør det samme, 6 mnd. Sovner ofte begge to, men legger henne som regel tilbake i sin seng når jeg er ferdig/våkner igjen. Ikke noen problem hos oss. Du kan jo prøve å amme henne i en stol el og se hvordan hun reagerer når hun ikke får komme opp i sengen?

Skrevet

Jeg sier til meg selv at jeg skal sitte og amme før jeg legger meg. Men når jeg våkner om natten, vil jeg helst ikke ut av den varme og gode dyna mi for å sitte og fryse på sengekanten. Dermed blir det enkleste løsning hver gang.. Sikkert kjempedumt!

Nå skal hun snart inn på eget rom, og da tenkte jeg å forandre ammerutinene våre. Da SKAL hun ned i senga si igjen.. (håper det blir sånn).

Din våkner ikke når du løfter henne over igjen??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...