♡ Jersey ♡ Skrevet 10. desember 2010 #1 Skrevet 10. desember 2010 Sitter og prøver å bestille babypakker med vareprøver, slik jeg gjorde sist graviditet og var så fornøyd med :-) Men neida! Jeg er jo allerede registrert, så noen gratis vareprøver får jeg ikke denne gangen! Er ikke det litt rart? Har jo ikke brukt slike produkter på noen år og er jo absolutt åpen for reklame og påvirkning! Litt skuffende!
✿Hildegirl er hjemmemamma✿ Skrevet 10. desember 2010 #2 Skrevet 10. desember 2010 Bruk ny e-mail adresse eller skriv til dem at du må slettes fra lista fordi du skal ha nytt barn. Det skal visst fungere.
gulda Skrevet 10. desember 2010 #3 Skrevet 10. desember 2010 Ikke libero en gang? Ei venninne hentet nettopp den, og fikk med nummer en også.. Så kjedelig, da, for er så morro med alle vareprøvene!
2,5barn+1engel Skrevet 10. desember 2010 #4 Skrevet 10. desember 2010 du må ringe inn og si ifra at det er nr 2.. det gjor jeg.. iallefall på libero og pampers..
Nagilimia Skrevet 11. desember 2010 #5 Skrevet 11. desember 2010 Jeg sendte mail til babybox og rimi. Babybox sletter e-posten din, mens rimi svarte at det bare er en pr. husstand. Jeg har meldt meg ut av libero, og kommer til å melde meg inn igjen i januar.
jente08+spire11<3 Skrevet 11. desember 2010 #6 Skrevet 11. desember 2010 Til rimi er det bare å få faren til babyen å sende inn så får dere den, gjorde vi og venter lapp i begynnelsen av jan =) trur jeg får fra libero oxo og den fra apoteket har jeg på mail alt så den kan jeg bare dra å hente (fikk ikke den på første mann da) trur det skal gå hvis du bruker en annen e-post der. Er andregangs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå