Gå til innhold

Et lite spørsmål fra bligravid. Kan dere som har opplevd brun utflod se hit bittelitt?

Anbefalte innlegg

Jeg fikk pos test lørdag. Hadde ikm onsdag. Har siden lørdag hatt en del brun utflod av og må. Tidvis ganske mye, men omtrent ingenting blod. Er det noen som veit om man kan ha en SA uten å blø? bare ved brunt "grums"???har ikke hatt smerter. Hadde en sa i sommer og og da blødde jeg etterhvert mye.

Ømheten i puppene er borte men har fortsatt murringer. Kan jo være at mensen er på vei men tar litt tid å komme igang siden jeg er/var gravid....

Tatt min første blodprøve i dag. neste på mandag, da skal jeg og ta GU siden det for tidlig å se noe på ul...kan de se noe å¨gu som kan gi svar??

håååper noen kan svare meg:) blir gal av å vente!!!

Fortsetter under...

Hei.

Jeg blødde et par dråper blod når jeg var gravid med første mann i uke 6 og så hadde jeg brun utflod i ca. 5 dager etterpå men det gikk helt fint med barnet, det trenger ikke å ha noe å si. x fingrene for det=)

Ja får håpe det. Men må si at jeg trur mest at det er borte eller dødt. Kom ganske mye utflod et par av dagene. Nå har det begynt igjen og...Er redd jeg må skrape ut restene:( eneste graviditetstegnet jeg har lenger er murringene og det kan jo fort være mensmurringer og. Nei nå vil jeg ha et svar, om det så er mensen....

Håper legen ser noe på gu mandag.

Jeg blødde brunt i en uke i min første graviditet. Bare sånn at det syntes på papiret. Alt gikk fint.

Den andre gangen begynte jeg å blø brunt i uke 5, og det varte 4 dager deretter ferskt blod og det endte i sa. :( Da det jeg var hos legen etter bare den brune blødningen ville han gjerne gjøre en gu, men siden sønnen min på 1 år var med ble ikke det mulig. Men han sa iallefall at det var for å kjenne på livmoråpningen, om den var hard og lukket så tydet det på en intakt graviditet. Den eneste måten å bli sikker på er å måle hcg med et par dagers mellomrom, og/eller invendig ultralyd.

Ønsker deg alt godt, lykke til!

takk for svar:)

duhar opplevd at det har gått begge veier altså. Det er som jeg leser mye og at det kommer en blødning etterhvert hvis det er en sa.

jeg er nå på å min 8 dag med brun utflod. Ser ikke ut som det kommer noen blødning. har tatt noen g tester for å se om de blir svakere eller neg men de blir bare sterkere og sterkere. Nå er strekene nesten like blå....men så har jeg og lest at hcg kan fortsette å stige med en ma så sånn jeg ser det ut som det er det spm har skjedd hos meg er jeg redd;( men har jo et håp! får nok noen svar i morra på gu.

Annonse

Ikke gi opp håpet:) Jeg har hatt en SA begynte med brun utflod, men dagen etter blødde jeg som vanlig mens. Denn gang begynte jeg med brun utflod på papiret to dager etter pos test. Deretter kom det litt mer og bitte litt ferskt og. Var sikker på at det gikk galt. Hadde vel dette i 3 uker tilsammen, men etter å ha hatt det i 2 uker fikk jeg innvendig ul (uke 6) og da slo jammen meg hjertet. Var noe blod i livmorhalsen:) Ikke sikkert det har gått galt:)

takk for svar:)

Kom akkurat hjem fra legen nå og er litt skuffet siden hun ikke ville gjøre en gu. Hun sa at det ikke kunne gi meg noen svar så tidlig. Så da blei det med en prat og ny blodprøve. Hcg på fredag var ca 400. Hva sier det? så får jeg svar på den andre i morra. Men fikk et svar da og det var at hvis hcg har doblet seg så lever det enda. Jeg har lest at hcg kan stige selv om det er dødt. Hun sa at det kan stige men dobler seg ikke hvis det er dødt. Greit og vite...

Har desverre ingen tru på at dette går bra. Ikke antydning til symptomer lenger. Håper bare jeg kan få hjelp til å få ut resten eller at mensen kan komme snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...