Gjest Skrevet 10. desember 2010 #1 Skrevet 10. desember 2010 Noen som har gjort det? God eller dårlig idé?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #2 Skrevet 10. desember 2010 Ikea sin pepperkakedeig er kjempegod smak på, jeg bruker alltid den til pepperkakene våre. I år har jeg brukt den på pepperkakehuset også, og det ble veldig bra:) Kan anbefales! Lykke til:)
Sweet Amber Skrevet 10. desember 2010 #3 Skrevet 10. desember 2010 Vet ikke om vi gjorde noe feil,men vi brukte den i fjor og det datt sammen i løpet av første natta..
Gjest Skrevet 10. desember 2010 #4 Skrevet 10. desember 2010 Bare lurte på om det "holdt seg", har lova ninjaene å lage pepperkakehus i morgen og mangler ingredienser, men har en pakke ikeadeig. Da prøver vi.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #5 Skrevet 10. desember 2010 Vi erfarte igår når vi laget pepperkaker av IKEA-deig, at man burde ta litt ekstra mel i deigen pga at den er veldig klissete. Og tykkelsen bør være tynn, ellers blir kakene litt myke. Lykke til
Gjest Skrevet 11. desember 2010 #6 Skrevet 11. desember 2010 Ja, jeg var obs på det. Masse mel og tynn deig (og et pitte-lite hus)
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #7 Skrevet 11. desember 2010 Anonym igjen her: Uff da, håper ikke huset mitt raser sammen! Stekte det på torsdag og satt det sammen og pyntet det i går. Ser fortsatt helt fint ut hvertfall! Jeg har laget et stort pepperkakehus med masse detaljer... Står fortsatt helt fint:) Deigen er sånn passe tynn, og stekte det på 10 min på 200 grader.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #8 Skrevet 11. desember 2010 Jeg lagde sort hus med en del detaljer av ikeadeigen både i fjor og i år, det sto hele jula i fjor og i år satte jeg det faktisk sammen hjemmefra, så måtte frakte det hjem. Knakk en liten del, men ellers er det helt og fint fortsatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå