Gå til innhold

Lage pepperkakehus av IKEA-deig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikea sin pepperkakedeig er kjempegod smak på, jeg bruker alltid den til pepperkakene våre. I år har jeg brukt den på pepperkakehuset også, og det ble veldig bra:) Kan anbefales!:)

Lykke til:)

Skrevet

Vet ikke om vi gjorde noe feil,men vi brukte den i fjor og det datt sammen i løpet av første natta..

Skrevet

Bare lurte på om det "holdt seg", har lova ninjaene å lage pepperkakehus i morgen og mangler ingredienser, men har en pakke ikeadeig. Da prøver vi.

Skrevet

Vi erfarte igår når vi laget pepperkaker av IKEA-deig, at man burde ta litt ekstra mel i deigen pga at den er veldig klissete. Og tykkelsen bør være tynn, ellers blir kakene litt myke. Lykke til :)

Skrevet

Ja, jeg var obs på det. Masse mel og tynn deig (og et pitte-lite hus)

Skrevet

Anonym igjen her: Uff da, håper ikke huset mitt raser sammen! Stekte det på torsdag og satt det sammen og pyntet det i går. Ser fortsatt helt fint ut hvertfall!:)

Jeg har laget et stort pepperkakehus med masse detaljer... Står fortsatt helt fint:) Deigen er sånn passe tynn, og stekte det på 10 min på 200 grader.

Skrevet

Jeg lagde sort hus med en del detaljer av ikeadeigen både i fjor og i år, det sto hele jula i fjor og i år satte jeg det faktisk sammen hjemmefra, så måtte frakte det hjem. Knakk en liten del, men ellers er det helt og fint fortsatt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...