Blå + en i magen Skrevet 10. desember 2010 #1 Del Skrevet 10. desember 2010 Tror jeg har blitt medlem her, 2 streker på test i dag!!)) Jeg som trodde jeg brukte en test bortkasta fordi jeg fikk testa med 2 dråper, men ble 2 streker fordet, så må vel stemme... Klarer bare ikke helt tro det er sant.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinAndreSkatt Skrevet 12. desember 2010 #2 Del Skrevet 12. desember 2010 gratulerer såå mye :-) !!!! kos deg mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pogoled Skrevet 12. desember 2010 #3 Del Skrevet 12. desember 2010 Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strikkedilla Skrevet 12. desember 2010 #4 Del Skrevet 12. desember 2010 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HanneMB Skrevet 12. desember 2010 #5 Del Skrevet 12. desember 2010 HippHurra og gratulerer til deg!) Deilig den nesten litt uvirkelige følelsen!!* Kos deg masse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå