Gå til innhold

Pakke fødselsbag til ABC

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt usikker på hva jeg må ha med i fødselsbagen når jeg skal føde på ABC. Har skrevet opp alle "standardting", men er usikker i forhold til stellesaker.

Må jeg ha med kluter/mesoft, salver, krem ol.? Eller får man det der? Bleier tenkte jeg å ta med uansett siden vi skal ha tøybleier

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, må man ha med andre ting der enn på vanlige fødeavdelinger? Det har ikke jeg egentlig tenkt på. Men jeg skal føde der og er -3 i dag, så jeg kan si ifra om hva jeg evt hadde hatt nytte av etter at jeg har født, altså forhåpentligvis innen helgen er over ;)

Skrevet

Gjør gjerne det :)

Jeg har ikke fått beskjed om noe altså, men siden man må ha med eget på barselhotell tenkte jeg det kanskje gjaldt der også. Usikker :/ Får vel kanskje beskjed nærmere termin også (vet jeg er litt tidlig ute:))

Lykke til med forhåpentligvis veldig nært forestående fødsel!!! Tenk så spennende at du neste uke ikke lenger har noen baby i magen og kan bruke all tid på å bli kjent med nurket :) Åh, kjenner jeg er litt missunnelig :)

Skrevet

Lykke til med fødsel!

Skal føde på ABC i februar og er veldig spent! Tror de står for tingene mens man fortsatt er på ABC. Men det er jo ikke noe bedre enn å være sikker.

Kanskje vi sees i februar da, februarbolla? :)

Skrevet

Hei!

Jeg har født to ganger på ABC - og venter min 3. fødsel der nå snart. De har bleier osv der! Foruten det mest nødvendige har de også en herlig fred og ro der som jeg trives særlig godt med. Gleder meg. Oppholdet der er jo ikke så fryktelig langt -så det begrenser seg litt hva man har behov for og, syns jeg.

Skrevet

Så flott! Tusen takk for svar:)

Skrevet

Ja, kanskje det:) Jeg får også en gutt da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...