Gå til innhold

Tror jeg forlater dere nå..

Anbefalte innlegg

Etter brunaktig utflod igår og friskt blod idag med en del "klomper/koagel" .. Prøvde å fungere som normalt idag, vert å handlet og hentet gullgutten i barnehage, fikk jeg smerter i rygg og mage.. føler meg ganske sikker på at spiren har forlatt oss nå!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142661712-tror-jeg-forlater-dere-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det samme skjedde med meg da jeg var 9 uker. Var sikker på at jeg hadde mistet. Ett par dager etterpå fikk jeg så store blødninger at jeg ringte legevakten. Ble sent til Ahus. Da fikk jeg beskjed om at jeg fortsatt var gravid. Fikk noen tbl for å stoppe blødningen og alt gikk fint.

Heihei! Skjønner godt du blir usikker og er enig -det å ikke vite er grusomt! Men er du langt på vei da? Har du hatt abort før? Ikke mist håpet enda, kan jo være så mange grunner til at man blør og det er mer vanlig enn de fleste tror!

jeg er bare 6+2.. ringte å skulle bestille privat ul, fikk time den 23.12:/ lenge til.. men hun låvde å ringe meg med en gang hun evt kunne ha noe ledig.. !! sliten av å tenke.. men føler meg ganske sikker på at jeg har mista jeg, jeg vil ikke være negativ! men de store puppene er borte, og ikke er de ømme heller! Fra dag 1 i mitt første svangerskap og også i dette har jeg en ting for å bli veeldig kvalm og dårlig om jeg ikke spiser veldig regelmessig, og nå har jeg nesten ikke spist på 2døgd uten å merke noe

Annonse

Off, så leit at du føler det sånn! Jeg har opplevd flere aborter, så jeg kjenner til denne følelsen (ikke at vi trenger å være like altså), men vil bare si at jeg forstår at det er vanskelig å være optimsitisk.. Men man hører jo så mange historier der folk har trodd det har gått galt, men så har det likevel gått bra.. Masse lykke til iallefall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...