Gå til innhold

Flere som føler seg stooooor?? ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Disse siste to ukene har magen vokst seg enorm gitt, merker jo dette godt nå utover men altså her er det vagging på gang når man går... Hehe

Er nå 27 uker på vei å syns enda det virker som år å dag til selve terminen :)

Føler meg nærmest som en flodhest på to foter med struttemagen min å et enormt frontstell :)

Jeg er liten å spe av natur så merker jo dette spesielt godt medtanke på at jeg har lagt på meg 14 kilo allerede å har som prinsipp å ikke sjekke vekta mi for den blir det den blir.

Hva med dere frøkner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj oj... jeg tenkte det samme da jeg så meg i speilet i dag. Følermeg skikkelig stor og oppblåst. Magen er umulig å holde inn og de kom i løpet av denne uka. Nå får jeg ikke igjen buksa mi. Det morsomme er at jeg tenkte "Ja, jeg føler meg enorm" da jeg leste din overskrift, men er jo bare i uka 13... Huff. Riktig nok er jeg andregangs, men SÅ stor mage har jeg ikke ennå. Det er vel bare at det er så uvant at magen har kommet litt ut på kort tid.

Så heldig du er som er 27 uker. Det er bra du ikke stresser med vekta. De kiloene går opp i rykk og napp. Så fort ungen er ute raser du ned alt sammen, tro meg, innen du har overskudd til å trene de bort:)

Skrevet

føler meg so en flodhest her og....17uker på vei.....

Skrevet

Er i 16+4, og synes jeg er stor nå! Plutselig står bare magen ut! Stort sett synes jeg at jeg ser temmelig lubben ut, men plutselig i går syntes jeg at det begynte å ligne en gravid-mage. Hvordan skal det gå når jeg ser slik ut allerede! :o|

Skrevet

Jeg har det i grunn likdan. Blir nesten litt sjokka når jeg ser meg selv i speilet; er jeg virkelig sååå stor?!? Synes i grunn ikke magen er i veien enda heller, helt til jeg skal smyge meg forbi ulike steder... Da må jeg brått gå fremover i stefe for sidelengs :)

Er 25 uker på vei og har også gått opp 14kg :/ Gikk ned 10kg rett før jeg ble gravid, men har ikke klart å holde like høyt aktivitetsnivå samt vært så sunn nå under graviditeten, så er nok derfor kiloene raser på. Orker uansett ikke stresse da jeg ikke er overvektig i utgangspunktet. Som 3.gangs vet jeg også (bank i bordet) at kiloene går av relativt lett etter endt graviditet :)

Skrevet

Ja jeg tenker slik jeg åsså siden dette er nummer tre her å :)

Hadde nådd normalvekta mi igjen rundt vårparten etter å ha fått ei prinsesse i juli 09, så er det på`n igjen vettø... Hehehehe

Men her får jeg sanneli ikke til å bøye meg ned skikkeli heller pga struttestoremagen.... Står å puster å peser å flirer for meg selv..... Hahaha

Å de toalettbesøkene.. Hååååå.

Går jeg opp ei trapp så er det akutt toalett modus like etterpå ;)

Men nyter samtidig denne siste tiden da det ikke blir flere for denna madammen om ikke herremannen plutselig kan gå igjennom et svangerskap å føde ;)

Skrevet

Ja og dobbelt ja!! Er bare 22 uker og er forstoppet i tillegg, haha. Melder meg inn i flodhestgjengen her!!

Har også gått endel opp i vekta og jeg gidder heller ikke følge med på den, bortkastet tid! :) Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...