Gå til innhold

Jeg tror eneste måten å bli spådd på...

Anbefalte innlegg

er å si at jeg spår tilbake. Og kunne selvsagt ha sagt noe pent til deg jeg "spår", men jeg vil jo ikke lyve heller. Jeg kan nemlig ikke å spå. Så hvorfor er det bare de som vil bli spådd tilbake til som spår noen. Kjedelig for oss andre som ikke kan spå. For da blir ihvertfall ikke jeg spådd!!

Orker ikke å skrive innlegg her lengre jeg!

Fortsetter under...

Signerer her jeg også da jeg har prøvd her flere ganger men uten hell.

Har selv tarotkort å legger disse i ny å ne men nå skal jeg anskaffe meg englekort :)

Kjøp deg tarotkort men her skal du ikke kjøpe det første å beste du finner, du skal føle deg frem til de rette kortene som passer deg :)

Så får vi spå oss selv ;)

Bra det ikke bare er meg som synes det.

Jeg føler ikke jeg kan å spå jeg selv om jeg har tarot kort og prøvd det, men føler at jeg ikke spå noen.

Ja, de spår gratis, men alle innleggene jeg har skrevet her og ikke få respons så er det litt kjedelig. Og tror ikke jeg kommer til å legge igjen flere innlegg her altså.

Annonse

Det som jo er frustrerende er at enkelte blir spådd gjentatte ganger mens andre prøver å dytte sine spørsmål frem i rekka uten noen respons.

Ja det er flott at enkelte tar seg tid til dette men så er det jo igjen litt viktig de signalene man sender ut når enkelt personer blir spådd gjentatte ganger å like under prøver noen andre å skrive for femte gang i håp om å få et svar :)

Så ikke for å kritisere fletta av dere som spår men istede for å spå enkeltpersoner flere ganger så hvorfor ikke ta noen av de som sitter å venter spent på et svar :)

:)

En annen måte å se det på er at vi bytter tjenester... Og de som spår gir noe av sin tid og energi tilbake, i motsetning til de som ikke kan det.. hehe. Det tar mye å spå, noen ganger kommer ting veldig fort frem og av og til må en arbeide litt mer og noen klarer jeg ikke lese i det hele tatt... Å spå over nett er en vanskelig oppgave, og for å si det sånn, noen gir verken datoer eller navn og signerer som anonym... Da blir det veldig vanskelig.. jeg kan bare spå noen om dagen, etter en stund mikser jeg energier og begynner å rote:S Skjønner det er kjedelig å vente og føles uhøffelig å ikke få svar, men om jeg skulle skrevet til alle jeg ikke får noe inn på at jeg ikke fikk det kunne jeg spådd enda færre.. prøvde det en stund men da ble de jeg hadde skrevet det til redde og lurte på om det var noe galt og hva som gjorde at jeg ikke greide det osv osv.. plutselig blir du sittende å svare på en masse spørsmål som hadde den enkle forklaring at Jeg fikk faktisk bare ikke inn noen verdens ting;) Ha en fin kveld. God jul

syns det var et fint svar :-) jeg skrev mitt første innlegg i går og har ikke fått noe svar. jeg har kort, men føler jeg ikke er god nok til å spå via nettet, og hvis jeg skulle gitt noe tilbake så hadde det nok vært mange skuffa sjeler :-) men skjønner at det mange som virkelig ønsker svar som aldri får det og... og jeg ser her a|

jeg har det som hobby, gjør det her for å øve meg på å bli flinkere til å få ting opp om folk på komando om du skjønner i livet mitt bare skjer det uten kontroll.. og dette er en måte å prøve å få kontroll på det om du skjønner.. Jeg spår via intuisjon. og noen ganger stemmer ting veldig godt og jeg får opp mye info, og andre ganger roter jeg.. jeg synsdu skal øve om du liker å drive med det, og her er et fint sted.. bare vær ærlig med folk og si du er ny og prøver å feiler litt... veldig lærerrikt med kontroll spørsmål og lignende;) lykke til me d kortene

takk for svar :-) var veldig ivrig en stund med kort, men det er en stund siden jeg har tat de opp nå.. prøver å legge på meg selv av og til, men det er egentlig nytteløst... hmm kanskje jeg skal ta de opp igjen og prøve litt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...