anna27 Skrevet 10. desember 2010 #1 Skrevet 10. desember 2010 hei jeg håper noen kan gi meg noen gode råd !!! jeg har en praktfull mann som hjelper meg med alt da han ikke jobber akurat nå jeg har bekkenløsning så han gjør så si alt hjemme men nå er det ikke lenge jeg har termin 24.12. vi har en sønn på 1 år jeg er så trøtt fortiden har ikke krefter til noe men jeg føler at jeg ikke kan spørre min mann om og passe våres sønn så jeg kan sove da han gjør alt annet.. jeg vil bare føde nå så jeg kan få mine krefter til bake har dere noen råd over hvordan jeg kan få noen krefter og jeg vil få våres datter snart:) håper dere svarer meg mange jule klemmer fra en trætt mor
silla g07,j11 (fødeklar!!!) Skrevet 10. desember 2010 #2 Skrevet 10. desember 2010 Hei sender masse medfølelse fra en annen sliten mamma. Jeg har ingen gode råd men jeg håper at den dårlige samvittigheten blir bedre av å høre at det er andre i samme båt. Jeg er kanskje litt heldig som har en eldre sønn på snart 4 så han kan aktiviseres med film eller en ny leke. Sender mange juleklemmer tilbake. Tror jeg ville snakket med mannen min hvis jeg var deg. Du har ikke lenge igjen til termin og det gagner ingen at du er/blir utslitt i forkant av fødsel. Du tar deg av alt det huslige til vanlig uten at han har dårlig samvittighet for det vil jeg tro av egen erfaring da kan du be om å få ta deg en velfortjent lur en gang i løpet av dagen. Jeg har en mann som ikke ser alt det huslige som skal gjøres så han må ha beskjed om hva han skal gjøre. Det er når man ikke klarer alt selv man ser hvor mye vi vanligvis gjør...... Husarbeid og barn føles ikke som en fulltids jobb når jeg gjør det selv men jeg blir litt imponert over alt som gjøres når jeg nå bare ser på fra sofaen og vanligvis jobber vi damene itillegg til å gjøre alt hjemme og ta oss av barn som ikke alltid sover på nettene. Å gå gravid er en fulltids jobb uten pause og der kan ingen avlaste heller. Be om hjelp mannen din kan ikke vite hvor trett og sliten du føler deg og det er tøft å følge opp en ettåring. Mannen din kan ikke hjelpe uten at du forteller hva du trenger hjelp til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå