Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #26 Skrevet 10. desember 2010 Huff, min katt spiser blant annet paprika, småboller, brød, kaker osv osv. Må understreke at dette ikke er noe hun FÅR, men dessverre forsyner seg med om vi skulle være så syndig å glemme det ute på kjøkkenbenken over natten. Ikke så artig
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #27 Skrevet 10. desember 2010 vores FUGL!!!! spiser ikke annet salat enn Crispy og den går helt amok når det er tid for og smøre matpakker og den kan se gulosten
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #28 Skrevet 10. desember 2010 Min gamle hest drakk CocaCola... På stevner osv gikk han rett bort til kiosken etter konkurransen og skulle ha colaen sin. Å det fikk han ;) Mange morsomme bilder og kommentarer på oss der vi sto i kiosken med hver vår cola for vi hadde vært så "flinke" ;)
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #29 Skrevet 10. desember 2010 Joda det er mye som tilsier at katter og hunder ikke skal ha menneskemat! Dødsårsak nr 2 for katter, rett etter påkjøring, er faktisk nyreproblemer som de får pga salt i butikkmat og menneskemat. De er ikke laget som oss mennesker. Katter er kjøttetere og trenger et annet sammensatt kosthold. Hunder er begge deler, de er ikke bare kjøttetere som noen tror. De kan sikkert overleve på menneskemat men bytter du over til skikkelig næring for dyra dine skal du se forskjellen Jeg tuller ikke. Du vil merke forskjell i pels, mindre røyting (som betyr mindre støvsuging:) bedre ånde, mindre og ikke så illeluktende avføring fordi maten blir tatt opp i systemet og er ikke bare vomfyll som kommer rett ut igjen. Feilernæring kan gi probloblemer på dyr akkurat som mennesker... Det er viktig å gi dyrene sine riktig mat Bare ikke alle som vet hvilken stor forskjell det er.. Men så vil jeg til slutt legge til at mine dyr får også smake noen ting og de finner ofte snacks haha Katten min spiser faktisk plastikk!!! Det er det beste han vet, uff! Spesielt de posene som man plukker frukt i, litt tynne.. Men jeg stopper han jo for det kan umulig være bra! Litt morsom tråd da Dyr kan være så rare
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #30 Skrevet 10. desember 2010 Jeg hadde en gang en katt som valgte rosenkål fremfor kylling.. Han ble tilbudt begge deler samtidig, og valgte rosenkålen.... Tror han hang for mye sammen med kaninene våre
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #31 Skrevet 10. desember 2010 Kattene våre eeeeelsker mais, mens speisielt ene hunden vår eeeelske sitron og mandarin!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #32 Skrevet 10. desember 2010 Bikkja vår er glad i seigmenn... litt spesielt:) (og neida, hun får ikke det så ofte akkurat til dere skeptikere!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå