indigo25 Skrevet 10. desember 2010 #1 Skrevet 10. desember 2010 trodde det var trygt å bade i eget badekar etter 6 uker eller når renselsen var ferdig jeg, men nå var det ei venninne som sa man måtte vente i 3 mnd slik at såret lukket seg helt..? Såret har vel lukket seg nå etter 5 uker? stingene løsnet jo av seg selv og det er ikke rødt eller noe? Når badet dere med ks for første gang? vil bade nå!!!!
valkyrien Skrevet 10. desember 2010 #2 Skrevet 10. desember 2010 Jeg har enda ikke badet, og det er 3 mnd siden Men det er fordi guttungen ikke lar meg ha så mye tid for meg selv da. Du ser på såret om det er lukket eller ikke, men for de som ikke har fått noen problemer vil det være trygt å bade når renselsen er ferdig. Det fikk ihvertfall jeg høre på 6 ukers kontrollen.
enits40 Skrevet 11. desember 2010 #3 Skrevet 11. desember 2010 Jeg har også hørt at man kan bade når renselsen er slutt, så det er sikkert helt trygt. Men du...har stingene dine forsvunnet? Jeg har fortsatt mine der. Trodde de ville løse seg opp av seg selv (har ikke fått beskjed om å komme og fjerne dem), men de har ikke gjort det foreløpig (etter 4 uker). Unormalt??
indigo25 Skrevet 11. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2010 skal vente noen dager til, men da er det rett i badekaret! Ang stingene, så tror jeg de er borte- tør nesten ikke se på arret jeg- tror kanskje det var noen små tråder ca mist på arret for ca 5 dager siden, men kjenner dem ikke nå- er jo litt hår der, har ikke akkurat tørt å barbere der ennå..trodde vel egentlig at arret skulle være over hårgrensa, men hos meg er det faktisk hår der hvor arret sitter- selv om jeg pleier barbere akkurat der da;) Forsvinner sikkert straks, enits40:) hvis du hadde sting som skulle fjernes ville du nok fått time til det på sykehuset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå