Gå til innhold

Jeg vil ha rier NÅ!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

-6 dager i dag og skikkelig lei av å vente nå. Har de siste dagene hatt mer kynnere, begynner å få litt mer uren hud og magen har synki litt.... skal på overtidskontroll i morgen..... aff.. håper det skjer noe snart nå :S blir gal...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe. føler med deg!! Er sikkert i akkurat samme situasjon om noen dager selv har jeg skjønt... Er det din første??

Skrevet

førstegangs ja. utrolig kjedelig å bare sitte her å vente!

Skrevet

Huff... Føler med deg! 2 dager på overtid her. Er så lei av å vente, selv om det "bare" er 2 dager over. Våkner skuffa hver morgen fordi det ikke har skjedd noe i løpet av natta.

Lei av å tråkke hjemme.. Blæ...

Nei, håper det setter igang for oss alle i natt :D

*positive tanker*

Skrevet

-8 og VIL OGSÅ HA RIER NÅ !!! =/

Så er det greit at man kan gå inn hit å klage litt! Jeg har det som deg!

Men jeg vil faktisk ikke ha kynnere hele tiden nå, siden det ikke fører til noe mer.. magen er faktisk så stram at jeg blir gal av at det hele ikke kan starte skikkelig 3 dager med kanonhard mage og vondt. Au au! Uren hud og mage nedpå "knærne" også, og vann fra topp til tå.... så vakkert syn altså!!!! Og han ligger der inne fornøyd han=/

Jeg syns faktisk det er helt uvirkelig at jeg skal ha en baby selv nå på overtid, samtidig som jeg lengter etter å ha han i armene mine.... hvem han nå er den lille skatten min.. alt er så merkelig, men uansett jeg er såååå klar til å bli mamma hvert sekund!

Lykke til på overtidskontroll=)

Skrevet

jeg er selv -2 dager nå.....jeg synes det er forferdelig å gå her og vente.,..ihvertfall når jeg vet jeg har 3 cm åpning og har hatt det io flere uker...sist kom gutten 5 dager før...

men jeg føler det litt ekkelt/utrygt og gå over...gjør dere det??

Skrevet

Har det noe med å bli klar til fødsel å gjøre at man får mer uren hud? Jeg har vært så fornøyd hele svangerskapet fordi jeg har hatt så fin hud og ingen kviser slik jeg vanligvis kan få. Men de siste dagene har jeg fått merkbart mer uren hud. Har det noen sammenheng med fødsel??

Skrevet

Jeg ER så enig med dere! Nå er jeg ikke egentlig på overtid ennå siden termin er i dag, men er fryktelig lei!! Vil ha han ut nå! :)

Krysser fingrene for at dere på overtid får nurkene deres snaart ihvertfall! :))

Skrevet

Det med uren hud, mamma til to tette; jeg har også hatt en veldig ren og faktisk glødende hud hele svangerskapet og de siste 2 ukene har det forandret seg... det er nok alle hormonene som spiller inn nå på slutten, og det viser jo også på huden =/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...