Galskapens overhode Skrevet 10. desember 2010 #1 Skrevet 10. desember 2010 De to barna jeg har fra før har kommet 34+3 og 34+2.. Om 1 uke når jeg rekorden min med 34+4.. Akkurat nå føles det som at dette barnet kommer til å komme på overtid. Jeg føler meg plutselig mye mer mobil, bekkenet er bedre, jeg sover faktisk bedre de periodene jeg sover på natta. Men så har ikke de to andre gitt meg noen forvarsel heller da. Spennende tid i møte. Neste helg blir nesten som "overtid" for meg det.. XXX for 2011-gutt..
Puppemamma Skrevet 10. desember 2010 #2 Skrevet 10. desember 2010 ooo.. jg ville nok ikke forventa meg baby alt om en uke, tenk sååååå lang tiden blir om den ikke kommer før etter termin! Men krysser selvfølgelig fingrene for deg, men jeg har liksom hatt terminen min som den ostore datoen - sitter her 6 dager på overtid nå og tror verden faktisk har stoppet helt opp Lykke til
Galskapens overhode Skrevet 11. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2010 De stoppet fødselen for 2 uker siden. verden stopper nok litt opp neste uke, fordi jeg er så spent om jeg får til samme tid denne gangen også.. Men etter helga vil nok verden gå over i normalmodus igjen. Men fra 1. januar.. Da nekter jeg å ta livet med ro.. Da kan lillegutt bare komme.
Gutt 08 Jente11 Skrevet 11. desember 2010 #4 Skrevet 11. desember 2010 Skjønner akkurat hvordan du har det.Gutten min kom akkurat 4 uker før termin sist. Nå har jeg bare 3 uker og 5 dager igjen til termin, så nå sier jeg at jeg går på bonustid:) Håper som deg på et januarbarn, men er likevel fornøyd med å ha gått lenger enn sist:) Godt mulig jeg blir litt utålmodig om jeg plutselig må gå på overtid, for det har jeg ikke ventet meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå