Mammantiltigerogentil Skrevet 10. desember 2010 #1 Skrevet 10. desember 2010 Hei! Jeg lurte på hvordan dere andre jenter har det i forhold til sex i slutten av graviditeten. Er det sånn at man bare "gir seg" lissom....? Nå har vi hatt en tørkeperiode på flere uker.... og jeg er i uke 34. Mannen min sier at han syns det er så rart at magen er så stor nå, og det er så tydelig at det er en baby der inne, at han er redd han skal ødelegge noe; enten der inne eller meg (som forøvrig sikkert har fremstått ganske skjør de siste månedene - med sinnsyke låsninger i bekkenet som en fantastisk kiropraktor har hjulpet meg masse med!). Vi har fokusert litt mer på munnsex istedet da, siden det iallefall kan isoleres litt fra magen min, men sist gang funket ikke det heller... Noen med erfaring på dette området? Jeg er så redd for at vi skal miste lysten på hverandre - eller for å være ærlig, at han skal helt miste lysten på meg. Jeg har fremdeles lyst på han, men føler meg ikke særlig sexy og tar jo derfor aldri initiativ til sex lenger heller... Like greit å bare vente kanskje. Noen som har det som oss? Eller noen med gigamager og bekkenproblemer som har et livat sexliv fremdeles? Hadde isåfall vært flott med noen tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå