*LykkeligMammaTilTo* Skrevet 10. desember 2010 #1 Skrevet 10. desember 2010 Ja, da sitter jeg her og er kjeempe spent ! i går klokken halv 9 var jeg til jm på sykehuset til samtale, da jm spurte om hun skulle røske litt der oppe om hun fikk det til! Ett slikt tilbud sier man ikke nei takk til. hehe.. jeg var litt moden og hadde 1 cm åpning. jeg dro så hjem og hadde litt murringer helt til jeg sovna og våknet kun med litt gangsperre. ved 10 tiden gjikk jeg på toalettet og der kom sliproppen gitt! friskt blod var det i den og... har litt kynnere og løs mage eneste, bittelitt murringer! må da tilføye at jeg er 2 gangs og i uke 38 +4. sisst ble jeg igangsatt 12 dager over termin pga dårlig fosterlyd.. SÅ er sp.målet.. noen med erfaring? blir det kanskje fødsel snart? slipper jeg og gå over tia? jm på sykehuset var veldig positiv, men vill ikke håpe formye..
Mamma`N Skrevet 10. desember 2010 #2 Skrevet 10. desember 2010 forrige svangerskap ble jeg strippet før termin. gutten kom 5 dager før termin... nå har jeg blitt strippet 3 ganger, har 3 cm åpning og det er ca 2,5 uke siden...går nå på 2 dagen på overtid:( håper det fufor deg og at det starter noe snart:)
Minamina34 Skrevet 10. desember 2010 #3 Skrevet 10. desember 2010 Jeg ble også strippet i dag. Er fem dager på overtid. Det var ganske vondt, så jeg håper virkelig det skal virke. Frister ikke å bli strippet flere ganger. Jeg har fått time på Ullevål mandag, hvis ingenting har skjedd innen den tid. Håper på fødsel i kveld! Lykke til du også.
Træægtrønder`n :) Skrevet 10. desember 2010 #4 Skrevet 10. desember 2010 Jeg ble strippet en uke på overtid. Hadde da 2 cm åpning, og noe som jm mente var rier uten at jeg merket at det var noe særlig vondt. Dette var på morgenen. Hadde sterke kynnere nå og da på dagen, mens på kvelden ble det ganske vondt uten at jeg tok det på alvor. Kl 2315 gikk vannet i en sterk rie på sofaen, og kl 0122 kom den nydelige jenta mi til verden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå