Gå til innhold

trene med bekkenløsning??

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan jeg trene noe? evt hva kan jeg trene som er bra i forhold til bekkenløsning?

Trener ikke mye til daglig, men nå som jeg går endel hjemme(jobber 50%) så kunne jeg godt kommet meg ut litt på evt ett treningssenter..men drar ikke dit om ikke jeg kan trene noe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk beskjed av kiropraktor å gå turer. :)

Skrevet

får ikke lov å gå turer...eller jeg kan gå turer men IKKE i oppoverbakker:( og rundt her jeg bor er det oppoverbakker nesten overalt...:(

Skrevet

Du kan fint trene ja :)

Jeg har bl og har fått et treningsprogram av fysioterapeuten min som er tilpasset mitt bekken (og det at jeg er gravid). Gjør mye forskjellige øvelser og det ser ut til å funke veldig bra :)

Skrevet

Innom fra 3. trimester. Jeg måtte helt kutte ut å gå turer og klatre i ca uke 20 og begynte på svømming isteden. Det har funket veldig bra. Dette i tillegg til noen øvelser jeg gjør hos fysioterapeuten. Svømming er da det eneste jeg gjør som gir/beholder kondisen. Det er jo i tillegg bra for å styrke ryggen innfor siste delen av svangerskapet.

Noen sier du ikke skal svømme brystsim, men det har gått greit så langt (dessuten kan jeg ikke noe annet).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...