Gå til innhold

fortelle i uke 11+2?

Prinsesse2_på_vei*Fødeklar*

Anbefalte innlegg

Er det ganske sikkert at alt skal gå bra når jeg har vert på ul 2 ganger å sett bankende hjerte. Siste ul i uke 9+1. Eller er det mindre lurt å fortelle det til resten av verden enda? Jeg er 11+2.. Bør jeg vente de siste 5 dagene?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142660903-fortelle-i-uke-112/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja er bare litt skeptisk siden jeg har ei jente men mista sist gang, og begynte med blødninger i dette svangerskapet, men har jo sett hjertet slå to ganger og er jo ingenting som tilsier at det skal gå galt, og er helt sikker på at jeg er over 11 fullgåtte så hmm da skulel dte vel gå bra=)

hehe jo takk og god jul til deg og:)

Annonse

Etter å ha lest litt på nettet er det såvidt jeg tørr å fortelle det til bekjente ved 12 fullgåtte. Er jo så sinnsygt mange som mister i MA og SA at det er helt skremmende. Og mange er jo over 12 uker på vei. Tror jo det er liten sjangse for at dte skal gå galt da etetrsom jeg har ei frisk jente og sist var en tidlig abort i uke 6. Har jo sett bankende hjerte også to ganger men off.. følelsen av at noe kan gå galt er jo alltid der.. Finenr nok ut av hva som passer best:) kanskje jeg iallefall skal dy meg og vente de siste dagene bare for sikkerhetsskyld:) Takk for svar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...